קטש: "לא חושבים על המאזן המושלם, הדרך עוד ארוכה"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים, שעוד לא הפסידה באף מסגרת העונה, דיבר לקראת המשחק הגדול נגד מכבי תל אביב: "אולי המבחן הגדול ביותר שיש לליגה להציע". האדומים יגיעו עם סגל מלא, קופשאס וקאזינס לא נרשמו כרגיל

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם שלה לקראת הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי, שבו תפגוש את מכבי תל אביב בהיכל 'מנורה מבטחים' במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. האדומים מהבירה יגיעו לקרב הצמרת עם סגל מלא, מלבד מינדאוגאס קופשאס ואייזיאה קאזינס שלא רשומים בליגה. שתי הקבוצות עדיין לא הפסידו העונה בליגה והחבורה של עודד קטש תנסה לשחזר את הניצחון שהשיגה על היריבה הגדולה בגמר גביע ווינר לפני ארבעה שבועות, על מנת להישאר בלתי מנוצחת מפתיחת העונה.

לקראת המשחק הגדול, קטש דיבר על היריבה ובתחילת דבריו התייחס לרישום של טיילר דורסי בסגל הצהוב: "זה לא בהכרח משנה, דווקא הגבוהים שלהם משנים קצת את תכנית המשחק שלנו. מבחינת הגארדים, יש להם הרבה מאוד יכולות ואנחנו צריכים לעשות הגנה קבוצתית טובה בלי קשר למי שנרשם".

האם המאזן המושלם נותן ביטחון או מוסיף לחץ: "אני לא חושב שזה משמעותי כל כך, אנחנו לא חושבים על זה. שמחים על פתיחת העונה ויודעים שהדרך עוד ארוכה ויהיו עוד הרבה מבחנים בדרך, כאשר זה של מחר הוא אולי הגדול ביותר שיש לליגה להציע".


"לא חושבים על המאזן המושלם". עודד קטש (דני מרון)

סוד ההצלחה בעונה הנוכחית: "אין אחד כזה. אנחנו בתחילת העונה, עשינו כמה ניצחונות, חלקם משכנעים יותר וחלקם פחות. יש עוד הרבה מה לשפר ועל מה לעבוד. אחד הדברים שנותנים לנו יתרון על קבוצות אחרות, הוא ההמשכיות בסגל מהשנה שעברה".

עידן זלמנסון. ירושלים תשמור על מאזן מושלם? (דני מרון)
עידן זלמנסון. ירושלים תשמור על מאזן מושלם? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי