בשני: הפועל ת"א, מכבי חיפה והפועל אילת מחפשות ניצחון ראשון

תומר גינת
תומר גינת | עומרי שטיין

האדומים יתארחו אצל נהריה במטרה לעצור את ההתדרדרות. המיטלון צפוי להיות בסגל, שוכמן ייעדר לתקופה. הירוקים ייצאו לעיר הדרומית ללא ורגאס ואנדרסון, סורקין: "הרוטציה הקצרה גורמת לנו להיות מחויבים יותר"

(גודל טקסט)

שלושה מחזורים מפתיחת העונה, והפועל תל אביב עדיין מחפשת את הניצחון הראשון שלה. מחר (שני) היא תנסה להשיג אותו במשחק חוץ נגד עירוני נהריה, שבעצמה לא עוברת פתיחת עונה מוצלחת במיוחד. במשחק המוקדם הפועל אילת תארח את מכבי חיפה לקרב בין שתי קבוצות נוספות שעדיין לא ניצחו העונה.

הפועל אילת – מכבי חיפה
הירוקים, שרק חזרו מסיבוב ההכנה בארה"ב והתחילו את הליגה מאוחר, ינסו להשיג ניצחון חוץ חשוב אבל ייאלצו לעשות זאת ללא אריק אנדרסון וגרגורי ורגאס הפצועים. אנדרסון נותח ברגלו השמאלית בשבוע שעבר ויזדקק לשלושה חודשי החלמה, ואילו ורגאס סובל ממתיחה בשריר הירך ויחזור בשבוע הבא.

הפורוורד רומן סורקין אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק חוץ לא פשוט באולם קשה. אמנם הרוטציה קצרה עקב הפציעות, אבל זה גורם לכולנו להיות יותר מחויבים על המגרש". מכבי חיפה הפסידה במשחק הקודם 62:54 למכבי ראשל"צ, עם הופעה מביכה ברבע הרביעי בו קלעה שש נקודות בלבד.

ורגאס. יחמיץ את המשחק הקרוב (ערן לוף)
ורגאס. יחמיץ את המשחק הקרוב (ערן לוף)

המארחת מגיעה למשחק במצב הרבה יותר גרוע, עם שלושה הפסדים רצופים ומצב רוח רע אחרי שבהפסד האחרון, 88:87 דרמטי להפועל באר שבע, היא איבדה יתרון 13 ברבע הרביעי. הניצחון הרשמי הראשון של העונה הגיע רק בגביע בחמישי האחרון, כשהדרומיים ניצחו 76:103 את הפועל עפולה.

עירוני נהריה – הפועל ת"א
האדומים, שפתחו עונה עם הרבה ציפיות תחת המאמן החדש והסגל החדשים אבל בלי ניצחון אחד לרפואה, יקבלו לשורותיהם את ג'ורדן המילטון שנחת בארץ ואמור לקחת חלק במשחק. לעומתו, חואקין שוכמן ייעדר מהסגל של אריאל בית הלחמי בשל שבר בידו.

ההפסד 83:76 למכבי אשדוד סימן את פתיחת העונה הגרועה ביותר של הפועל ת"א מזה יותר מ-20 שנה, וכניעה נוספת עלולה להוביל לזעזוע מוקדם מהצפוי. ניצחון חוץ על נהריה, שהפסידה במחזור האחרון להפועל ירושלים, ישקיט מעט את המערכת ואת האוהדים. לצפוניים יש ניצחון אחד בלבד העונה, ובמשחק נגד ירושלים הם קלעו שלשה אחת מ-15 ניסיונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי