באר שבע ניצחה את נס ציונה, גלבוע/גליל עם מאזן מושלם

רמי הדר
רמי הדר | דני מרון

חניכיו של רמי הדר השיגו ניצחון נוסף בקונכיה 81:82 דרמטי על הכתומים. באטלר בלט עם 20 נקודות. במקביל האדומים ניצחו את מכבי אשדוד בהארכה והשיגו ניצחון שלישי ברציפות בזכות סל ניצחון של גאלי על הבאזר

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי של ליגת ווינל סל נמשך היום (ראשון) ונפתח עם שני משחקים. בהיכל הקונכיה הפועל באר שבע השיגה ניצחון 81:82 דרמטי על עירוני נס ציונה, והמשיכה את המומנטום מניצחון הבכורה במחזור הקודם. דשאן באטלר הוביל את המארחת עם 20 נקודות. במקביל הפועל גלבוע/גליל השיגה ניצחון שלישי ברציפות ושמרה על מאזן מושלם, כשגברה בהארכה על מכבי אשדוד. ג'ארמר גאלי בלט עם 26 נקודות וסל ניצחון על הבאזר.


הפועל באר שבע – עירוני נס ציונה 81:82

שבוע שני ברציפות, שהפועל באר שבע משיגה ניצחון דרמטי על חודה של נקודה. האורחת שלטה לגמרי ברבע הראשון בזכות ריצת 2:11 ויכולת נהדרת של דקוואן קוק, שצלף שתי שלשות רצופות ונס ציונה ירדה בסיום עשר הדקות הראשונות ביתרון 20:31. המארחת כבר פיגרה ב-15 הפרש, אך ריצת 5:19 שלה ברבע השני בהובלתו של ג'ון פטרוסלי, שקלע 12 נקודות בחצי הראשון הורידה את קבוצתו למחצית בפיגור 44:43. באר שבע המשיכה את המומנטום ברבע השלישי ולקחה את ההובלה, אך רביב לימונד וקורי פישר שמרו את הכתומים במשחק, והם סיימו את הרבע בפיגור 61:59. על אף המשחק הצמוד, המארחת נהנתה מיכולת טובה של טי.ג'יי וויליאמס, שקלע שש נקודות רצופות בדקות הסיום ושתי קליעות עונשין של דשאן באטלר העניקו לקבוצתם ניצחון שני ברציפות.

רמי הדר. ניצחון שני ברציפות להפועל באר שבע (דני מרון)
רמי הדר. ניצחון שני ברציפות להפועל באר שבע (דני מרון)

קלעים
הפועל באר שבע: דשאן באטלר 20 נקודות, ספנסר וייס 15, ג'ון פטרוסלי 14, סטיב זאק 12, עדי כהן סבן 11, טי.ג'יי וויליאמס 7, בן אלטיט 2, עמית זיס 1.

עירוני נס ציונה: ג'ף וויטי 17 נקודות, רביב לימונד 16, טל דן 13, דקוואן קוק 12, קורי פישר 7, גולט גוט 6, ג'רמי האלוול 6, ליאור קררה 3, רביב פיטשון 1.

מכבי אשדוד – הפועל גלבוע/גליל 91:89
גלבוע/גליל מנצחת משחק שני ברציפות בהארכה, והפעם היא עשתה זאת על חשבונה של מכבי אשדוד והשיגה ניצחון שלישי ברציפות. האורחת מהצפון פתחה את המשחק חזק והוליכה 0:7, אך ריצת 1:10 של אשדוד איזנה את המשחק ובסיום הרבע הראשון התוצאה עמדה על 23:25 למארחת. המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השני, כשנואה דיקרסון הוביל את הצהובים עם 14 נקודות, בעוד ג'ארמר גאלי קלע 16 מן העבר השני והוריד את קבוצתו ביתרון 42:47 למחצית.

בראד גרינברג . קבוצתו מכבי אשדוד הפסידה בהארכה (לירון מולדובן)
בראד גרינברג. קבוצתו מכבי אשדוד הפסידה בהארכה (לירון מולדובן)

גארד גלבוע/גליל אדגר סוסה בלט ברבע השלישי, אך שתי שלשות רצופות של סטו דגלאס ואלייז'ה ג'ונסון קבעו 63:66 לאשדוד לפני עשר הדקות האחרונות. חניכיו של בראד גרינברג נטלו את היתרון בתחילת הרבע, אך יפתח זיו וג'סטין טילמן השיבו את היתרון לקבוצתם ושלשה גדולה של צוף בן משה שלחה את המשחק להארכה. חמש הדקות האחרונות היו מאוזנות במיוחד וג'ונסון העלה את אשדוד ליתרון שתי שניות לסיום, אך ג'ארמר גאלי, שרשם משחק נהדר עם 26 נקודות ניצח את המשחק עם שלשה ענקית על הבאזר.

קלעים
מכבי אשדוד: אלייז'ה ג'ונסון 22 נקודות, נואה דיקרסון 16, סטו דגלאס 16, צוף בן משה 15, ליאור אליהו 12, גו'ש פרואינד 5, עודד ברנדוויין 3.

הפועל גלבוע/גליל: ג'ארמר גאלי 26 נקודות, ג'סטין טילמן 22, אדגר סוסה 16, נתנאל ארצי 8, יפתח זיו 6, ג'ארוויס ורנאדו 5, עמית גרשון 3, גיל בני 3, עידו פליישר 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי