המנהלת הודיעה: הודעת האיגוד לא תקפה, נמשיך עם עולה אחת ויורדת אחת

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | דני מרון

לאחר שהארגון המייצג את הכדורסל בישראל הודיע על הגדלת מספר העולות והיורדות, הגוף המנהל את הליגה הבכירה סירב רשמית כיוון שההחלטה הגיעה בהתראה שקצרה מהזמן שסוכם בין הצדדים ב-2002

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה הבוקר (שני) כי הודעת האיגוד מלפני ארבעה חודשים, לפיה בסיום העונה הנוכחית יהיו שתי יורדות לליגה הלאומית ושתי עולות ממנה, אינה ברת תוקף. במכתב הרשמי שהעבירה המנהלת לאיגוד נטען כי בין היתר, לפי ההסכם הקיים בין הצדדים מאז יוני 2002, האיגוד אינו יכול להודיע על שינוי במספר העולות והיורדות אלא בהתראה של עונה אחת מראש.

לדברי הגוף שמנהל את הליגה הבכירה, הודעת האיגוד הגיעה ארבעה חודשים בלבד לפני פתיחת העונה הנוכחית ולכן כלשון המכתב, היא מנוגדת להוראות המפורשות והספציפיות שנקבעו בין הצדדים: "במצב דברים זה, מובן כי בתום עונת 2019-20 ימשיך לחול ללא שינוי הכלל הקיים כיום, של ירידה של קבוצה אחת מליגת העל בכדורסל לליגת המשנה ועלייה של קבוצה אחת מהליגה הלאומית לליגה הבכירה", נכתב.

כזכור, ביוני האחרון הודיע איגוד הכדורסל כי החל מהעונה הנוכחית יהיו שתי עולות ושתי יורדות, אך הארגון עשה זאת לפני שקיבל את הסכמת הקבוצות בליגת העל.

החלטת האיגוד אינה ברת תוקף. היו
החלטת האיגוד אינה ברת תוקף. היו"ר עמירם הלוי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי