צפו בתקציר: הפסד רביעי להפועל תל אביבי, 86:84 לנהריה

אריק אלפסי
אריק אלפסי | עדי אבישי

הקבוצה של אריאל בית הלחמי עדיין ללא ניצחון, למרות משחק צמוד בצפון. אקס האדומים ג'רל מק'ניל הצטיין. הפועל אילת השיגה ניצחון ראשון העונה, 76:87 על הפועל חיפה

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי של ליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים: במפגש המוקדם הפועל אילת רשמה ניצחון ראשון העונה לאחר 76:87 על מכבי חיפה, במשחק שנעל את המחזור הפועל תל אביב רשמה הפסד נוסף, 86:84 לעירוני נהריה.

עירוני נהריה – הפועל תל אביב 84:86
אקס הפועל תל אביב ג'רל מקניל, הוביל את נהריה ליתרון של 10:19 עם שמונה נקודות בתוך חמש דקות. האדומים חזרו למשחק בזכות אקס הפועל תל אביב ג'רל מקניל שקבעו שוויון 22:22 בתום הרבע הראשון. גם ברבע השני אף קבוצה לא הצליחה לברוח אחת לשנייה, אבל מארק ליונס שכיכב עם 16 נקודות במחצית בלט מעל כולם והוריד את הפועל תל אביב ביתרון של 40:46.

תומר גינת העלה את הפועל תל אביב ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק אחרי שדייק פעמיים מהקו, אך נהריה פתחה בריצה של 2:17 ועלתה ליתרון של 52:57. נהריה עלתה ליתרון שיא של תשע נקודות, אך לפני תום הרבע השלישי מארק ליונס דייק פעמים מהקו והרבע האחרון נפתח ב-64:71 לנהריה. מקניל המשיך בשלו גם ברבע הרביעי ודאג להשאיר את היתרון של נהריה עד הסיום. זה נגמר עם 84:86 לנהריה שרשמה את ניצחונה השני העונה, מנגד הפועל תל אביב עדיין ללא ניצחון.


הפסד נוסף להפועל תל אביב. אריאל בית הלחמי (עדי אבישי)

הפועל אילת – מכבי חיפה 76:87 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
דיוויד כהן התחיל את המשחקים עם שלשה, דבנפורט ויאנג המשיכו את המומנטום החיפאי וקבעו 4:10. חיפה המשיכה להוביל וסיימה את הרבע הראשון ביתרון של 19:23. דבנפורט פתח את הרבע השני בשלשה, אך יחד עם שולדבראנד הם הפכו את התוצאה ועלו לפלוס 26:31 לאחר שלשה של לארי גורדון. חדירה של ג'ארד טרל העלו את הדרומיים ליתרון דו ספרתי לפני לייאפ של רומן סורקין שהוריד את מכבי חיפה בפיגור של 41:33.

מכבי חיפה פתחה את הרבע השלישי עם ארבע נקודות רצופות של דניאל קופרברג וסקוט סאגס, אך אריק תומפסון וג'ראד טרל דאגו להחזיר את היתרון הדו ספרתי לאילת. ווילי וורקמן צימק מעט את ההפרש והוריד את מכבי חיפה לרבע האחרון במינוס של 65:57. חיפה ניסתה לחזור למשחק בעשר הדקות האחרונות, אך המצטיין במשחק ג'ארד טרל דאג להשאיר את אילת בעניינים ושמר על ההפרש עד הסיום, זה נגמר עם 76:87 להפועל אילת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי