ראשל"צ רוצה להאריך את הרצף, חיפה מחפשת ניצחון בכורה

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

המחזור החמישי בליגת ווינר סל יפגיש את הכתומים שמקווים לניצחון רביעי ברציפות עם מכבי אשדוד, כשאלכס צ'וברוביץ' ישחק מול האקסית. הירוקים יארחו ברוממה את עירוני נס ציונה

(גודל טקסט)

משחקי המחזור החמישי בליגת ווינר סל יצאו לדרך מחר (שבת) עם שני משחקים, כאשר מכבי ראשון לציון תארח את מכבי אשדוד באר טוביה ומאוחר יותר מכבי חיפה תפגוש את עירוני נס ציונה.

מכבי ראשל"צ – מכבי אשדוד (18:10)
הסיפור הפיקנטי של המשחק הזה הוא ללא ספק אלכס צ'וברוביץ'.  הסנטר שוחרר מהקבוצה מעין היין ויערוך מולה בכורה מחודשת במדי אשדוד. המארחת, שעלתה למקום השלישי השבוע לאחר שדרסה 84:59 את הפועל חולון, רוצה להשיג ניצחון רביעי ברציפות בליגה, דווקא לאחר שירדה למאזן 1:4 ביורוקאפ עם הפסד 103:89 בגרמניה לאולם באמצע השבוע. "הדולפינים" מנגד יחפשו ניצחון ליגה אחרי ההפסד הדרמטי 91:89 להפועל גלבוע/גליל במחזור האחרון. המשימה לא תהיה פשוטה בכלל מכיוון שאשדוד הפסידה את כל המשחקים מול ראשל"צ בעונה שעברה בהפרש מצטבר של 50 נקודות.

מכבי חיפה – עירוני נס ציונה (20:00)
הירוקים פתחו את העונה עם שני הפסדים ויקוו להשיג מול הכתומים ניצחון בכורה בליגה. גרגורי ורגאס חזר להתאמן ויירשם בסגל, אך עדיין נמצא בספק למשחק. אריק אנדרסון ימשיך להיעדר ומאמן קבוצה יסתמך על ג'יימס יאנג וסקוט סגאס שהצטיינו מול הפועל אילת, כדי לצאת עם חיוך מרוממה. האורחת גם היא עם מאזן שלילי בליגה של 3:1, אך ביום רביעי האחרון היא עלתה לראשות הבית ביורופקאפ עם 78:87 ביתי על אלופת קפריסין, קראבנוס. ג'ף וויטי נבחר לחמישיית מצטייני המחזור במפעל בפעם השנייה ברציפות וינסה לעזור לקבוצתו להשיג ניצחון שני ברציפות בכרמל.

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין. ינצח ברוממה? (עדי אבישי)
מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין. ינצח ברוממה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי