בשלישי: אריאל בית הלחמי יחפש ניצחון בכורה בגן נר

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

אחרי ארבעה הפסדים, מאמן הפועל תל אביב ינסה להפוך את המומנטום דווקא נגד קבוצתו לשעבר גלבוע/גליל, שטרם נוצחה העונה. לפני המשחק ג'סטין טילמן וליאור ליובין יקבלו את פרסי שחקן ומאמן החודש

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של ליגת העל בכדורסל ימשיך מחר (שלישי) עם משחק אחד ופיקנטי במיוחד, אריאל בית הלחמי שטרם ניצח בליגה על הקווים של הפועל תל אביב, יחזור לגן נר ויפגוש את האקסית גלבוע/גליל, שבניגוד מוחלט לאדומים לא טעמה הפסד במסגרת המקומית.

הפועל גלבוע/גליל (0:3) – הפועל תל אביב (4:0)
כאמור הפועל גלבוע/גליל נשארה הקבוצה היחידה מלבד מכבי תל אביב במאזן מושלם, לאחר ניצחון שני ברציפות בתום הארכה, 89:91 בחוץ על מכבי אשדוד. ג'ארמר גאלי קלע 26 נקודות, כולל שלשת ניצחון אדירה עם הבאזר, ג'סטין טילמן הוסיף 22 נקודות ו-23 ריבאונדים השווים לשיא המועדון של מייק גיבסון. אדגר סוסה הוסיף 16 נקודות ו-7 אסיסטים. לפני המשחק ג'סטין טילמן וליאור ליובין יקבלו את פרסי שחקן ומאמן החודש בליגת ווינר סל.

מנגד, הפועל תל אביב נותרה ללא ניצחון לאחר הפסד 86:84 לעירוני נהריה בעין שרה. האדומים כבר הוליכו בפער דו-ספרתי בתחילת הרבע השלישי, לפני שריצת 0:16 בסגול הפכה את המשחק. תומר גינת קבע שיא קריירה של 24 נקודות, מארק ליונס קלע 16 מ-18 נקודותיו במשחק בחמש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה וג'ורדן המילטון רשם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים בבכורה שלו באדום. לקבוצה הצטרף לנזל סמית' ג'וניור, אקס אילת שפתח את העונה באיראקליס.


יקבל את פרס מאמן החודש. ליאור ליובין (עדי אבישי)

אך למרות המומנטומים ההפוכים יש לציין כי הפועל תל אביב ניצחה בשלושה מחמשת ביקוריה האחרונים בגן נר, כולל פעמיים אשתקד: 91:96 בסיבוב השני ו-70:92 בסיבוב השלישי. שחקני גלבוע/גליל השתלטו על טבלאות הסטטיסטיקה: ג'סטין טילמן ראשון בליגה בנקודות (24.3), ריבאונדים (14.7) ומדד (31.3), ג'ארמר גאלי הוא מלך החטיפות (3.3) וג'ארוויס ורנאדו מלך החסימות (2.7).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי