צפו בתקציר: ניצחון ראשון להפועל ת"א, 68:85 על גלבוע/גליל

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

אריאל בית הלחמי וקבוצתו מחקו את רצף ההפסדים מפתיחת העונה נגד האקסית, וחגגו ניצחון בכורה לאחר ארבעה משחקים. לנזל סמית' ג'וניור סיפק הופעה מרשימה (25 נקודות, 6/11 מחוץ לקשת), ים מדר הוסיף 15 משלו

(גודל טקסט)

בשעה טובה, הפועל תל אביב הגיעה לליגה. האדומים רשמו היום (שלישי) ניצחון ליגה ראשון בעידן אריאל בית הלחמי, שגבר עם קבוצתו 68:85 על האקסית הפועל גלבוע/גליל. הגארד לנזל סמית ג'וניור שהגיעה מהפועל אילת התפוצץ על המגרש, קלע 25 נקודות באחוזים טובים, ושם קץ לרצף ארבעת ההפסדים של הקבוצה מתחילת העונה.

הרבע הראשון בהתמודדות היה צמוד מאוד, כאשר בתחילתו תומר גינת הוביל את האורחת עם ריצת 0:8, מנגד יפתח זיו ואדגר סוסה דאגו לשמור את הגלבוע בתמונה, וקבעו 19:20 בתום עשר דקות. ברבע השני הפועל ת"א הצליחה לעצור את יריבתה על 11 נקודות בלבד, ובעזרת דקות טובות של ים מדר בסיום המחצית, בתוספת סלים של סמית' ג'וניור ואלישי כדיר, להפסקה התל אביבים ירדו ביתרון שיא, 31:42.

הרבע השלישי היה המשך ישיר של קודמו, כאשר גם ג'ורדן המילטון נכנס למשחק, וביחד איתו קבוצתו שטפה את הפרקט בגן נר. סמית' ג'וניור המשיך לבלוט מתחת לסל עם קליעות חשובות, ואחרי חצי שעה של כדורסל, היתרון צמח פעם נוספת, 49:62. נראה שברבע הרביעי הגליל הרימו ידיים, כשחמש דקות לסיום הפער כבר עמד על 20 נקודות, 55:75. בסיום, הפועל תל אביב השיגה את הניצחון המרשים, 68:85 בתום המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי