ביום ראשון בגביע: מכבי ת"א באילת, אשדוד בנס ציונה

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

עוד שלושה משחקים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל ייערכו בתחילת השבוע. אליצור יבנה מהליגה הלאומית תארח את מכבי ראשון לציון. ביום שני: הרצליה נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)
ביום ראשון יתקיימו עוד שלושה משחקים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל: הפועל אילת תארח את מכבי תל אביב, אליצור יבנה את מכבי ראשל"צ ועירוני נס ציונה את מכבי אשדוד.


הפועל אילת – מכבי ת"א
גם בעונה שעברה הקבוצות נפגשו במשחק נוק-אווט, אז זה היה בחצי גמר הפיינל-פור ומכבי ניצחה אחרי משחק קשה בדרך אל התואר. אילת של השנה לא מחפשת צמרת, בטח לא בשלב זה, אבל כבר ניצחה פעמיים ברצף ובבית. הקבוצות כבר נפגשו העונה, במסגרת המחזור השני של הליגה, מכבי ניצחה 86-102.


אליצור יבנה – מכבי ראשל"צ
יבנה, כמו שבע קבוצות אחרות בליגה הלאומית במאזן 1-1 עם ניצחון ביתי והפסד בחוץ. דניאל מולינגס ובילי מקשפרד צפויים להיות אחד מצמדי הזרים היעלים בליגה ויחד עם אלעד הופמן, אפיק נסים, חן כלפון, ונטע סגל יש לה גם סגל ישראלי לא רע. הקו הקדמי של יבנה הדלדל עם הפציעה של מירון רוינה שיעדר זמן לא קצר. גם ראשל"צ התקצרה בקו הקדמי עם העזיבה של אלכס צ"וברביץ', אבל ויליאמס ומונרו הם עדיין צמד חזק וההגנה של ראשל"צ היא הטובה בליגת העל. בשנה שעברה ראשל"צ הגיעה עד לגמר הגביע, שם נכנעה לירושלים בארנה.


עירוני נס ציונה – מכבי אשדוד
אשדוד משחקת כבר תקופה עם שנה עם שני זרים בלבד, דיקרסון וג'ונסון וזה לא פשוט מול ארבעה, בטח כאלה כמו של נס ציונה. טל דן שהורחק במשחק הליגה האחרון יעדר מהמשחק. נס ציונה אומנם ניצחה בליגה רק פעם אחת יותר מאשדוד אבל הניצחונות והיכולת במפעל האירופי נותנים לה הרבה ביטחון להמשך העונה. ליאור אליהו לא שיחק עם אשדוד בהפסד האחרון בחיפה והוא בספק גם למשחק הזה.


שאר המשחקים
יום שני 11.11: בני הרצליה – מכבי חיפה, הפועל חיפה – הפועל גלבועגליל.

 

מוצאי שבת 16.11: הפועל באר שבע – הפועל חולון.

 

יום ראשון 17.11: הפועל ירושלים – הפועל ת"א.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי