דרוקר: "חצי מיליון שקל לא מזיז למכבי ת"א ולירושלים, לחולון כן"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | עדי אבישי

המאמן התייחס לצירוף האוול: "אני לא מושלם וגם אני טועה, זה ברור". חזרתו של גיא פניני: "הוא ב-60 או 70 אחוז יכולת". וגם: העומס על יוגב אוחיון וביטול החוק הרוסי

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
אחרי שלושה הפסדים רצופים, הפועל חולון חזרה למסלול הניצחונות עם 73:92 על הפועל באר שבע ועלתה למאזן 3:3 בתום שישה מחזורים. "למרות התוצאה, זה לא שפירקנו אותם. ברבע הרביעי הצלחנו לברוח. הובלנו בחמש הפרש בהפסקה ולאחר מכן הצלחנו להגדיל את הפער בהדרגה. החבר'ה עשו מאמץ ואני שמח שניצחנו", סיכם המאמן שרון דרוקר בראיון לתוכנית הספורט של 103FM.


על גיא פניני ששב לאחרונה מפציעה ארוכה ושיחק 25 דקות: "הוא לא שיחק כדורסל במשך חצי שנה והוא עבד במהלך פרק הזמן הזה בצורה מדהימה. הוא התאמן לבד גם לפני וגם אחרי ובהמשך התחיל גם אימוני מגע. כיום הוא כבר ב-60 או ב-70 אחוז מהיכולת שלו".


צירוף ריצ'רד האוול: "הבאנו אותו בגלל חוק הזרים, הרי אם רושמים חמישה זה קנס ובסופו של דבר החלטנו ללכת על ארבעה. הוא לא שיחק כדורסל במשך שלושה חודשים, אבל הוא הגיע במשקל סביר ובכושר די טוב. צירפנו גם את טרוי קופיין, רכז שיכול לשחק גם בעמדה מספר 2".

 
 


הטעויות תוקנו? שרון דרוקר (עדי אבישי)


הטעויות שנעשו בבניית הקבוצה: "היינו צריכים עוד מוביל כדור, טעיתי בזה. טעות נוספת היא שרצינו חמישה זרים, אבל קנס בגובה 500 אלף שקל זה הרבה ולכן החלטנו שנצרף את ריצ'י על חשבון שחקן זר. אני לא מושלם וגם אני טועה, ברור. אם אתה רושם חמישה זרים זה חצי מיליון שקל. למכבי ולירושלים זה לא מזיז, להפועל חולון כן. מדובר בהרבה בכסף. על מתאזרחים עדיין אין קנס ולכן צירפנו אותו".


העומס על יוגב אוחיון: "הרגשנו שאנחנו מתישים אותו ושמים עליו המון. אני מאוד מאוד אוהב אותו ואתם יודעים את זה, הוא רכז מצוין, אבל לשחוט אותו 30 דקות פעמיים בשבוע זה פשוט לא ריאלי. ניסינו למצוא פתרונות, אבל זה לא עבד ברמה שרציתי ואישרו לי להביא את קופיין והטעות תוקנה".


על כך שקבוצה מחליפות שחקנים זרים בשלב מוקדם: "הפועל תל אביב זו קבוצה חדשה לגמרי. מצד אחד צריך לשמור על פרופורציה ולהגיד שיש עוד המון זמן, אבל מנגד מה שרואים מכאן לא רואים משם. הפועל תל אביב כנראה ראו דברים שהם לא אהבו והביאו שחקנים אחרים שהם יותר טובים ויותר מנוסים בליגה. קבוצות נוספות עשו את זה וכך גם אנחנו".


ביטול החוק הרוסי: "אתם מכירים את הפילוסופיה שלי, אני אוהב את הישראלים וחושב שהם נותנים את הניחוח והקו לקבוצה ודברים ילכו אחריהם. זה לא רק אני, מסתבר שרוב המאמנים מעדיפים לשתף ישראלים שמכירים ויודעים איך הדברים הטובים. מכבי תל אביב משתפת את כספי, זוסמן ואבדיה וכיף לראות אותם. יותר כיף לראות אותם משחקים כדורסל".


"כיף לראות את מכבי ת"א" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי