מתאקלמת ומרימה ראש: ניצחון שני לעולה החדשה

ג'יימס יאנג
ג'יימס יאנג | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה התאוששה מההדחה המוקדמת מגביע המדינה כשגברה ברוממה 83:95 על הפועל גלבוע/גליל נבמשחק השלמה מהמחזור השני, אחרי מחצית שנייה גדולה. 32 נקודות ליאנג

(גודל טקסט)
בגביע המדינה מכבי חיפה סיימה את דרכה כבר בשמינית הגמר, אבל בליגת ווינר סל היא מראה סימני התאוששות אחרי פתיחה לא טובה. העולה החדשה יצאה הערב (חמישי) ברוממה מפיגור דו-ספרתי ברבע השלישי לניצחון שני ברציפות, 83:95 על הפועל גלבוע/גליל במשחק השלמה מהמחזור השני. האדומים ספגו הפסד שני ברציפות והם ינסו להתאושש ברבע גמר הגביע בנס ציונה.


חיפה פתחה עם גרגורי ורגאס, ג'יימס יאנג, סקוט סאגס, רומן סורקין ונסטור קולמנארס, גלבוע עם גיל בני, יפתח זיו, ג'ארמר גאלי, ג'סטין טילמן וג'ארוויס ורנאדו. בסיום הרבע הראשון, 22:27 למארחת. ריצה של האורחים הביאה למהפך גדול ובהפסקה הוליכה האורחת ביתרון 42:48. הרבע השלישי היה שוב של העולה החדשה שחתמה אותו ביתרון 64:73. חיפה לא שמטה את יתרונה וניצחה 83:95.


קלעו למכבי חיפה: ג'יימס יאנג 32 נקודות, גרגורי ורגאס 16 נקודות ו-12 אסיסטים, נסטור קולמנארס 14 נקודות ו-13 ריבאונדים, רומן סורקין 13 נקודות, גיל אמיתי 11, יונתן מור 4, סקוט סאגס 3 נקודות, ווילי וורקמן 2 נקודות.


קלעו להפועל גלבוע/גליל: ג'ארמר גאלי 22 נקודות, ג'רוויס ורנאדו 17 נקודות, ג'סטין טילמן ויפתח זיו 14 כ"א, אדגר סוסה 9, עידו פליישר 5, גיל בני 2 נקודות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי