בשבת: חולון תשחק בבאר שבע בקרב על מקום ברבע גמר הגביע

מרכוס פוסטר
מרכוס פוסטר | עדי אבישי

שש קבוצות כבר עלו לשלב שמונה האחרונות בגביע המדינה בכדורסל והמשחק בעיר הדרומית יקבע מי תהיה העולה השביעית. המנצחת במשחק, תארח בשלב הבא את עירוני נהריה

(גודל טקסט)
שש קבוצות כבר עלו לרבע גמר גביע המדינה בכדורסל ומחר (שבת) תקבע העולה השביעית במשחק שבו תארח הפועל באר שבע את הפועל חולון. המנצחת במשחק, תארח את עירוני נהריה ברבע הגמר. רק לפני שבוע נפגשו השתיים ואז חולון ניצחה את באר שבע 73-92 עם 29 נקודות של מרקוס פוסטר ו-19 של מלאקאי ריצ'רדסון. בבאר שבע בלט טי.ג'יי ויליאמס עם 21.


באר שבע, שבעונה שעברה נחשבה לקבוצת הגנה קשוחה, היא בינתיים קבוצת ההגנה החלשה בליגת העל והיחידה שסופגת יותר מ-90 נקודות בממוצע. אבל ההבדל אצלה בין בית לחוץ תהומי, 81 נקודות ספיגה בקונכייה לעומת 100 עגול בחוץ וגם המאזן בהתאם 1-2 בבית לעומת 3-0 בחוץ.


חולון בכושר טוב, אבל זה מתבטא בעיקר באירופה שם היא משחקת עם 5 זרים. מאז שטרוי קופיין הצטרף, חולון במאזן 0-3, כשרק משחק אחד מהם היה בארץ,  נגד באר שבע אותו הוא סיים עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. חולון שיחקה במשחקים האחרונים בלי יוגב אוחיון ושלומי הרוש והתקווה אצל הסגולים שלפחות אחד מהם ישחק מחר. העולה הנוספת לשלב הבא תקבע ביום ראשון במשחק בין הפועל ירושלים להפועל ת"א.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי