חולון ברבע הגמר אחרי 90:103 בב"ש, מהומת ענק ביציע

רמי הדר
רמי הדר | דני מרון

המנצחת תארח את נהריה ברבע הגמר. המשחק נפתח באיחור של 13 דקות בגלל בעיה בשעון הזריקות ועם פתיחת הרבע הראשון, הקבוצות ירדו שוב לספסל לאחר שגם לוח התוצאות חדל לפעול. תגרה המונית בין האוהדים

(גודל טקסט)

הפועל חולון היא העולה השביעית לשלב רבע גמר גביע המדינה בכדורסל, אחרי שגברה הערב (שבת) בקונכייה על הפועל ב"ש 90:103 עם 29 נקודות של מרכוס פוסטר הנהדר. החבורה של שרון דרוקר תפגוש בשלב הבא את עירוני נהריה. על הניצחון העיבה תגרה המונית שפרצה בין אוהדי שתי הקבוצות במהלך הרבע השלישי.


סיפור גדול נוסף היה דווקא לפני פתיחת המשחק ומיד בפתיחתו עם שורה של תקלות מביכות בשעוני המשחק. הוא נפתח באיחור של 13 דקות בשל בעיה בשעון הזריקות וכבר לאחר השריקה הראשונה, פער של שתי שניות בין שעון הזריקות לשעון המשחק, שלח את השופטים למזכירות. המשחק חודש וגם בהתקפה הבאה השעון לא תפקד כראוי. שעון 24 שניות חלופי הוצב על הפרקט.


נקודות ראשונות במשחק נקלעו רק אחרי 1:45 דק', אבל מייד אחר כך, המשחק הופסק שוב, הפעם בגלל בעיה נוספת בשעון המשחק. השחקנים ירדו לחימום מחדש, עלו חזרה והורדו שוב מהפרקט. בסופו של דבר, 20 דקות לאחר שהחל בפועל, המשחק חודש עם שעון חלופי שבו לא מופיעים שמות השחקנים, העבירות והנקודות האישיות שלהם.


באר שבע עלתה עם סטפן ג'ורג' זאק, טי ג'יי וויליאמס, ג'ון פטרוסלי, ספנסר וייס ועמית זיס, חולון עם טרוי קאופיין, לטאביוס וויליאמס, טי ג'יי קליין, עמית שמחון ומרכוס פוסטר. בכל מקרה, המשחק נפתח באיחור של כרגע שעה בגלל תקלה בשעון ה-24 באחד הסלים, וגם בפתיחתו נגרמו לא מעט עצירות שגרמו למעט הקהל בקונכייה לקרוא: "ביזיון". במצב של 0:2 למארחת, המשחק נעצר ליותר מ-20 דקות, עד שנמצא פתרון.


אחרי חידוש המשחק, חולון פתחה עם 2:11. ב"ש הגיבה בריצה משלה וצימקה ל-14:11, ושלשה של פוסטר העלתה אותה ל-15:19. שלוש דקות לסיום הרבע, דרוקר איבד את לטאביוס וויליאמס שביצע עבירה בלתי ספורטיבית, וספג טכנית נוספת בעקבות מילים שזרק לשופט. האורחים המשיכו לשלוט ושלשה של קאופיין עם הבאזר קבעה 21:31 בסוף הרבע הראשון.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מראות לא נעימים באולם הקונכיה בבאר שבע

A post shared by NBA News Israel (@katomkatom) on



גם הרבע השני נפתח בעיכוב קל, בשל בעיה בשעון. שלשה של ריצ'ארדסון קבעה 36:49. המומנטום הסגול צהוב נמשך וב"ש רק הצליחה לצמק עד ההפסקה ל-56:48. באר שבע פתחה טוב את הרבע השלישי, נצמדה לאורחת ובסיום הרבע רק חמש הפרש לחולון – 70:75. האדומים פתחו טוב גם את הרבע המכריע. ארבע דקות לסיום, הראה לוח התוצאות על 86:88 לחולון. האוול ופוסטר לקחו את העניינים לידיים ופתחו בריצת 0:10, ובסיום – 90:103 לחולון.


תגרה קשה שפרצה בין אוהדי הקבוצות ביציעים, העיבה על המשחק וכוחות האבטחה נאלצו להתערב. איש לא נעצר. המשטרה הודיעה כי היא חוקרת את האירוע האלים.


קלעו לבאר שבע: טי ג'יי וויליאמס 36 נקודות, דשון באטלר 21 נקודות, ג'ורג' זאק 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ון פטרוסלי 8 נקודות, עמית זיס 7 נקודות ו-7 ריבאונדים, ספנסר וייס 3 נקודות ו-7 ריבאונדים, בן אייזנהארט 2 נקודות.


קלעו לחולון: מרכוס פוסטר 29 נקודות, טרוי קופיין 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, ריצ'ארד הוואל 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, טי ג'יי קליין ומלקאי ריצ'רדסון 13 נקודות כ"א, לטאביוס וויליאמס (הורחק) 6 נקודות, גיא פניני ויוגב אוחיון 3 נקודות כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי