ספרופולוס: "הכדורסל שלנו הופך את המשחקים לקלים"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-57:04 על מכבי אשדוד: "מרוצה מהגישה של השחקנים, שיחקנו טוב". אלייז'ה בראיינט: "לא יודע אם אנחנו בשיא, אבל יש לאן להשתפר"

(גודל טקסט)
אי אפשר לעצור את מכבי תל אביב, שרשמה הערב (שבת) ניצחון מספר 12 ברציפות בכל המסגרות ושמרה על מאזן מושלם בליגת ווינר סל. הצהובים, אחרי ההצגה הגדולה בוויטוריה שהעלה אותם לפסגת היורוליג, מחצו ללא קושי את מכבי אשדוד עם 57:94 מהדהד וביום שלישי הם ינסו להמשיך את המומנטום במשחק חוץ לא פשוט נגד מילאנו.


המאמן יאניס ספרופולוס סיכם: "אני מרוצה מהמחויבות ומהריכוז של הבחורים וחושב שעשינו הופעה טובה. פתחנו את המשחק בצורה מצוינת גם בהגנה וגם בהתקפה, זה היה חשוב, ספגנו בחמש הדקות הראשונות של הרבע השני רק נקודות אחת, זה סגנון המשחק שאנחנו רוצים לשחק. שיחקנו טוב ואני מרוצה מהגישה של השחקנים. הליגה הישראלית לא פשוטה, כל הקבוצות תחרותיות ואין משחקים קלים. הכדורסל שלנו זו השיטה להפוך את המשחקים לנוחים יותר. ההפרש אולי גבוה בסיום, אבל אנחנו אחראים לכך".


אלייז'ה בראיינט, שקלע 12 נקודות, אמר בסיום: "אנחנו משחקים כדורסל טוב, אך עדיין יש לנו לאן להשתפר. האם אנחנו בשיא שלנו? אני לא יודע, אבל זו בהחלט תקופה טובה. אנחנו מרוכזים בכל מהלך ובכל משחק ורואים את זה על המגרש".


 


עוד ניצחון לאוסף. שחקני מכבי תל אביב (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי