בראיינט: "לא יודע אם אנחנו בשיא אך זו תקופה מצוינת"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | לירון מולדובן

כוכב הניצחון על אשדוד היה מרוצה: "חשוב שהמשכנו לקלוע עוד בלי קשר לתוצאה". ספרופולוס על לכספי: "עושים את המיטב כדי שיחזור מהר". גרינברג: "היינו צריכים לנעול אותם בחדר כושר". וגם: הנתון הנפלא של מכבי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה אתמול (שבת) על מאזן מושלם כשלא התקשתה מול מכבי אשדוד והשיגה ניצחון מוחץ 57:94 ופניה של אלופת ישראל כבר לצמד משחקי החוץ הבאים ביורוליג במילאנו (שלישי) וברצלונה (שישי). אלופת המדינה לא התקשתה בדרך לניצחון 12 ברציפות. למעשה, הראש של הצהובים התפנה למשחקים כבר ברבע הראשון, בו מכבי קלעה 30 נקודות מול 9 נקודות בלבד של האורחת.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התייחס לכך ואמר: "שלטנו במשחק מההתחלה והייתה לנו קבוצה טובה. אהבתי שהקבוצה שיחקה לא רק בגלל התוצאה, אלא גם בגלל הדרך. אני חושב שההופעה היום הייתה מאוד טובה. השחקנים הראו מחויבות וריכוז לאורך כל המשחק. האם זה היה משחק קל? אין דבר כזה משחק קל לפחות בהתחלה. אמרתי כבר שהליגה הישראלית תחרותית וקשה. אולי הדברים עכשיו שונים, אבל זה לא ככה".

היווני הוסיף על מה שייקח איתו מהמשחק: "אנחנו צריכים להמשיך עכשיו את המומנטום למשחקים הבאים. זה משחק שהראינו בו הגנה טובה. שישה שחקנים קלעו במספרים דו ספרתיים והיו לנו הרבה שחקנים. אייסי הוא כמו כל שחקן שיש לנו מבחינת איכות. הייתה לו פציעה בעונה שעברה ועכשיו זאת הפעם הראשונה שלו באירופה. רציתי שיונתן אטיאס ישחק כי האמנתי בו. הוא לא מתאמן בכלל עם הקבוצה הבוגרת והגיע אחרי משחק עם הנוער". על עומרי כספי, שנעדר מהמגרש גם אתמול, השיב המאמן: "הצוות הרפואי עושה את המיטב כדי להביא את כספי חזרה לכושר הכי מהר שאפשר".


עומרי כספי. הצוות הרפואי עושה את המקסימום (לירון מולדובן)

אלייז'ה בראיינט לא הרחיב במילים: "לא משנה מה הייתה התוצאה המשכנו לשחק ולקלוע עד הניצחון. אני חושב ששיחקנו טוב, אבל אנחנו צריכים להוכיח יותר. אני לא יודע אם אנחנו בשיא הכושר שלנו אבל מה שבטוח הוא שאנחנו בתקופה מצוינת".

מהצד השני, בראד גרינברג מאמנה של אשדוד אמר: "מכבי קבוצה מאוד טובה, ואנחנו היינו די רעים. לא הצלחנו ליצור זריקות במחצית הראשונה, ולכן מצאנו את עצמי בחור מאוד מאוד גדול. זה כבר לא היה קל לנסות לחזור למשחק. האם המצב הביטחוני באשדוד השפיע על היום? אני לא חושב כך. האימונים שלנו לא נפגעו. הדבר היחיד שהיה יכול למנוע את הניצחון של מכבי היה אולי לנעול אותם בחדר הכושר בתחילת המשחק".

עוד הוסיף גריבנרג על המשך הליגה: "עכשיו יש לנו אחד עשר אימונים עד המשחק הבא שלנו מול הפועל ירושלים ואנחנו נבדוק איך הקבוצה הזו יכולה לשחק יעיל יותר ממה שראינו, במיוחד ההתקפה. השחקנים באמת נאבקו כדי לזרוק טוב. במשחק הבא ננסה לשחק יותר טוב מהמשחק שהראינו היום. ירושלים היא קבוצה מאוד טובה ועמוקה, אז זה יהיה אתגר. אין לנו תוכניות להוסיף שום שחקן וכרגע אסור לנו להביא זר רביעי. אנחנו עם שלושה וכך זה יהיה. אין לנו תקציב אפילו לעוזר מאמן, אז לשחקן נוסף? לא."

אלייז'ה בראינט. הצטיין בשורות הצהובים (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי