הפועל ירושלים ברבע גמר הגביע לאחר 80:85 על הפועל ת"א

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | דני מרון

הקבוצה מהבירה תמשיך במסע ההגנה על התואר לאחר שניצחה בקרב האדומות, בדרך לקלאסיקו נגד מכבי תל אביב בשלב שמונה האחרונות. פלדין כיכב עם 22 נקודות, גינת נפצע בתחילת המחצית השנייה

(גודל טקסט)
קרב אדומות צמוד ומותח ביותר התקיים הערב (ראשון) בהיכל פיס ארנה בירושלים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל, ובסיומו הפועל המקומית, מחזיקת התואר, ניצחה את הפועל תל אביב ועלתה לשלב שמונה האחרונות, שם מחכה לה מכבי תל אביב.


גינת פתח מצוין עם תשע נקודות בפחות משלוש דקות, פלדין עם שלשה ותומאס עם דאנק השיבו מנגד. סמית' ג'וניור, ליונס והמילטון נכנסו לעניינים וקבעו 10:17 אחרי חמש דקות. טימור החזיר בשלשה, אבל הפועל תל אביב יצאה לריצת 0:12 בדרך ל-17:32 בסיום הרבע הראשון.


פלדין ותומאס המשיכו להחזיק את ירושלים וצימקו למינוס שמונה, כדיר עם סל והמילטון עם שלשה נוספת הגדילו חזרה ל-24:37. בלאט קלע שלוש פעמים מהקו, בריימו הוסיף סל ולוקט שלשה שצימקה שוב את הפער לשמונה. בראון התחמם עם שבע נקודות ועזר להחזיר את המארחת למשחק, התל אביביים ירדו ביתרון 42:46 למחצית.



פלדין כיכב בצד הירושלמי (דני מרון)


פלדין פתח את הרבע השלישי עם שלשה ולוקט העלה את הקבוצה מהבירה ליתרון ראשון מאז הדקה הראשונה במשחק, כאשר בצד השני גינת נפצע בגבו וגמר את המשחק. שוכמן ובראון החליפו שלשות והיתרון עבר מצד לצד. סל של תומאס העלה את ירושלים פלוס שלוש, אבל נקודות של כדיר ושלשה של ליונס הפכו בחזרה. בראון השיב בשלשה ותומאס הוסיף ליי אפ כדי להוריד את המקומיים ביתרון 60:65 לאחר שלושה רבעים.


טימור הגדיל את הפער לשש עם שלשה בפתיחת הרבע האחרון, אבל ריצת 0:7 של האורחת שהסתיימה בשלשה של שוכמן, החזירה לה את היתרון. תומאס קלע זריקה אחת מהקו, פלדין הוסיף סל וכדיר החזיר בצד השני כדי לקבוע שוויון 69:69. קליעות עונשין של בראון וכהן העלו את ירושלים לפלוס ארבע, כדיר עם מהלך סל ועבירה צימק לנקודה בלבד. טימור קלע עוד שתיים ותומאס חטף בדרך לדאנק שהעלה את הירושלמים ל-74:79, בריימו הוסיף עוד שלוש נקודות ומזה האורחים כבר לא הצליחו לחזור. הפועל ירושלים תמשיך במסע ההגנה על התואר.



תומר גינת פתח מצוין (דני מרון)

אך נאלץ לנטוש את המשחק בגלל פציעה בגבו (דני מרון)


קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 22 נקודות, ג'ייקובן בראון 16, טיישון תומאס ובר טימור 12 כל אחד, טרנט לוקט 10, סולימאן בריימו 6, נמרוד לוי 4, תמיר בלאט 3.

קלעו להפועל תל אביב: אלישי כדיר, לנזל סמית' ג'וניור וג'ורדן המילטון 17 כל אחד, מארק ליונס 12, תומר גינת 9, חואקין שוכמן 8.




תומאס עולה לזריקה. ירושלים ניצלה מהדחה (דני מרון)

אוהדי הפועל ירושלים. יצאו לקלאסיקו בחוץ ברבע הגמר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי