הראל: "זה שקשה למכבי לא אומר שזה צריך לבוא על חשבוננו"

גיא הראל
גיא הראל | עדי אבישי

מנכ"ל הפועל ירושלים התייחס לסערה סביב מועד משחק רבע גמר הגביע: "אני מצפה שהמשחק יתקיים במועדון המקורי שלו". על הבדלי הרמות בין הקבוצות: "לפני שבועיים לא היינו פייבוריטים והיום אנחנו לא אנדרדוג"

(גודל טקסט)
אחרי שהבוקר (שני) נשמעו קולות שטענו כי הפועל ירושלים לא תופיע לרבע גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב, שייערך 48 שעות בלבד לפני משחק הליגה נגד הפועל חולון, מנכ"ל הקבוצה גיא הראל דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר: "אני מצפה שהמשחק יתקיים במועד המקורי שלו, ביום ראשון, או שהמשחק נגד חולון יזוז לתאריך אחר, אולם זה כבר יותר מורכב. לא להופיע? נקווה שלא נגיע לזה. אנחנו רוצים לשמור על התואר שלנו ולשחק כדורסל ולא אכפת לנו שזה יהיה ביום שני, אבל מסכנה חולון ומסכנה המנהלת הרי משחק הליגה נקבע הרבה זמן מראש".


הקרב ברבע גמר הגביע בין הצהובים לירושלמים תוכנן תחילה ליום ראשון הקרוב, אך לבקשת האלופה, שתשחק בערב שישי בברצלונה במסגרת היורוליג, איגוד הכדורסל הודיע על דחייתו ביום. הדבר בא לרעתה של מחזיקת הגביע, שיומיים לאחר מכן אמורה לפגוש את הפועל חולון במסגרת הליגה, ולכן בהפועל ירושלים כבר הודיעו כי במקרה שההחלטה לא תשתנה, הם אינם מתכוונים לעלות לשחק וכעת לא נותר אלא להמתין להחלטה הסופית לגבי מועד המשחק.


הראל הוסיף: "כשאתה משחק בליגה מסוימת כמו היורוליג, אתה לוקח המון דברים בחשבון – בין היתר את העובדה שתצטרך להתמודד תוך 48 שעות במסגרות שונות. זה קורה, למשל, בספרד כל הזמן. הפועל ירושלים משחקת באירופה שנים, הרבה פעמים יש תאריכים שנופלים אחד על השני. אף אחד לא עושה לנו בכוונה. מכבי תל אביב צודקת מבחינתה, זה קשה לה, אבל זה שקשה לה לא אומר שזה צריך לבוא על חשבוננו. קיבלו פה החלטה לא נכונה לדעתי, אולי חשבו שיהיה פיתרון למשחק מול חולון. אני מקווה שיהיה פתרון. אין לנו בעיה לשחק ביום שני, שאף אחד לא יתבלבל, אבל אז המשחק מול חולון צריך לזוז".



לוח הזמנים הבעייתי באופן כללי: "אני חושב שהשנה זה בא קצת יותר לידי ביטוי. יש לנו משחק נגד אנטוורפן עוד שבועיים וחצי. אני לא יודע מתי ביקרתם לאחרונה בארנה, אבל באותה שעה יש משחק כדורגל בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה ובהצלחה לכולם עם זה. הבלאגן הזה נובע מרצון של כולם לרצות את כולם. אי אפשר לרצות את כולם וזה מה שמוביל לבלאגן. הכל בסדר, אבל בסוף לא יכול להיות שבגלל שיקול של קבוצה שמשחקת באירופה, זה מה שיקרה. כשאתה משחק באירופה, אתה לוקח בחשבון שיהיו לך מצבים לא נוחים. גם מכבי תל אביב וגם הפועל ירושלים לוקחות את זה בחשבון".



"האווירה הכללית השתנתה בשבועיים וזה קצת מוגזם" (עדי אבישי)


על כך שמכבי תל אביב פייבורטית גדולה לנצח: "לפני שבועיים וחצי שיחקנו בהיכל, לפני המשחק עשיתם את ההימורים שלכם על תוצאת הבסיום וחצי מהפאנל אמר שהפועל ירושלים תנצח. האווירה הכללית פתאום השתנתה בשבועיים ואני חושב שזה קצת מוגזם. לפני שבועיים לא היינו פייבוריטים והיום אנחנו לא אנדרדוג. אני בטוח במאמן ובשחקנים ואנחנו נחזור לעצמנו".


היכולת בתקופה האחרונה: "לפתוח משחקים בצורה רעה זו לא נוסחה שאפשר לבנות עליה, זה מטריד אותנו מאוד ואי אפשר לקבל 30 נקודות כל רבע ראשון ואז להתחיל לשחק. לא היינו טובים לא אתמול נגד הפועל תל אביב ולא במשחק הקודם שלנו בצרפת, היה לנו שבוע פחות טוב. שיחקנו לפחות טוב מאוד עד השלב הזה ואנחנו צריכים לחזור לזה. אנחנו צריכים לצאת מזה, ללכת לפסיכולוג הנכון ולעשות קצת עצירות בהגנה. כדורסל זה משחק פשוט".


החיים ללא אורי אלון: "הוא חסר לנו ויש לו המון מנויות, אבל בנינו תשתיות להרבה שנים. לא רצינו להיות תלויים בו לחלוטין, הוא השקיע פה כסף והיה לו חזון, אך הוא התנתק מהקבוצה לפני שנה וחצי ומאז הוא לא מזרים כסף. יש בעלים אחרים ואנחנו עומדים בתקציב בזכות ספונסרים, בעלי מנויים ועוד".




 "אורי חסר, אבל בנינו תשתיות לשנים" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי