נפתר משבר הגביע: נדחה המפגש בין חולון לירושלים

סולימאן בריימו, תמיר בלאט
סולימאן בריימו, תמיר בלאט | אודי ציטיאט

מנהלת הליגה התגייסה למען איגוד הכדורסל והקבוצות והודיעה על דחיית משחק הליגה שתוכנן ליום רביעי, האדומים שאיימו להחרים את רבע גמר הגביע נגד מכבי ת"א יתייצבו ביום שני כרגיל. הצהובים, אגב, עקצו

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים איימה להחרים את משחק רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ביום שני לאור העובדה שהוא ישוחק 48 שעות בלבד לפני מפגש בליגה נגד הפועל חולון (27.11), הנהלת הקבוצה הודיעה שוב ושוב כי אין זה איום, אלא שהקבוצה פשוט לא תתייצב למפגש אם לא יימצא פיתרון, והיום (חמישי) התקבלה ההחלטה שפתרה את הסיטואציה המסובכת: משחק הליגה נגד בין הפועל חולון להפועל ירושלים נדחה.


מנהלת הליגה הודיעה: "לאחר פניות מאיגוד הכדורסל, הפועל ירושלים ומכבי ת"א החליטה מנהלת הליגה להתגייס לטובת פתרון המשבר, זאת למרות שהמנהלת לא היתה צד בעניין והפתרון לא היה קל להשגה ויגרום לשינויים בלוח המשחקים. המנהלת השקיעה שעות רבות בחיפוש אחר פתרונות למשבר, אך בעקבות העובדה שחמש קבוצות מהליגה משחקות באירופה (ארבע מתוכן משחקות פעמיים בשבוע עד אמצע חודש מרץ), יחד עם ריבוי משחקי היורוליג, חלון הנבחרת ואילוצי אולמות רבים, לא נמצא פתרון אידיאלי. בעקבות כך המנהלת החליטה לדחות את המשחק בין הפועל חולון להפועל ירושלים מהמחזור השביעי ותקיימו בהקדם האפשרי, תוך התחשבות באילוצי שתי הקבוצות ובכפוף להמשך המשחקים שלהן באירופה ובגביע".


עוד נכתב בהודעת המנהלת: "מודעים לביקורות לגבי פיזור המשחקים בליגה, אך זו הזדמנות להבהיר כי השינויים הם תמיד לטובת הקבוצות, ונובעים מאילוצים רבים ושונים (אירופה, כדורגל, אולמות, חלונות הנבחרת מצב בטחוני וכו'). ראשי המנהלת דורשים מאיגוד הכדורסל לתאם להבא את ימי המשחקים לפני פרסומם וכמו כן, לבדוק אפשרות לשינוי במבנה משחקי הגביע וצמצומם כמו בליגות אחרות באירופה. במנהלת מתכוונים לקבוע פגישה עם איגוד הכדורסל על מנת למנוע תקלות כאלה בעתיד".


מכבי תל אביב, אגב, יריבתה של הפועל ירושלים ביום שני ברבע הגמר, עקצה: "הפתעה, האדומים בסוף כן באים". התגובה של האדומים, יש לציין, לא איחרה להגיע:



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי