ניצחונות לנס ציונה וראשון לציון, שעלו לחצי גמר גביע המדינה

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים | עדי אבישי

שתי הכתומות הבטיחו את מקומן בשלב ארבע האחרונות. נדב זילברשטיין ושחקניו גברו 86:97 על גלבוע/גליל, במשחק בו הובילו לאורך כל הדרך. הקבוצה מעיר היין שרדה מותחן והכניעה 84:85 את בני הרצליה

(גודל טקסט)

אחרי שעירוני נהריה הדיחה אמש (שבת) את הפועל חולון, שני משחקים נוספים התקיימו הערב במסגרת רבע גמר גביע המדינה. בשורה התחתונה, שתי הכתומות, עירוני נס ציונה ומכבי ראשון לציון, הבטיחו את מקומן בשלב ארבע האחרונות אחרי ניצחונות על הפועל גלבוע/גליל ובני הרצליה בהתאמה.

עירוני נס ציונה – הפועל גלבוע/גליל 86:97
החבורה של נדב זילברשטיין עלתה לחצי הגמר בפעם השנייה בתולדות המועדון לאחר שהובילה על היריבה מגן נר לאורך כל הערב, כאשר למעשה, תוך שלוש דקות ברחו הכתומים ל-2:16 ומאותו שלב לא הביטו לאחור. ג'ף וויטי רשם דאבל-דאבל מרשים של 20 נקודות ו-17 ריבאונדים. חמישה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות אצל המנצחים, ביניהם דקוואן קוק שסיים עם 19 וג'רמי האלוול עם 15. את גלבוע הוביל אדגר סוסה, עם 21 נקודות.

בני הרצליה – מכבי ראשון לציון 85:84
הקבוצה מהליגה הלאומית הייתה רחוקה זריקת עונשין אחת מלהפתיע יריבה נוספת מהליגה הבכירה, אחרי שעשתה זאת נגד מכבי חיפה בסיבוב הקודם. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר יתרון השיא לזכות הקבוצה של גיא גודס הגיע לעשר נקודות בלבד. בפוזשן המכריע, אליו הגיעה הרצליה במינוס שלוש נקודות, הקבוצה מהשרון הוציאה כדור מהצד ואור לאומי סחט עבירה של שלוש זריקות. בשתיים הראשונות הוא דייק בלי למצמץ, אך את החשובה מכולן הוא פספס וכך החבורה מעיר היין עלתה לשלב הבא.

אלכס המילטון הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות בראשון לציון, עם 21 נקודות, ג'יימס קלי ועוז בלייזר הוסיפו 16 כל אחד. אנטוני קנדל קלע 23 והוסיף שמונה אסיסטים לזכות הרצליה, לאומי תרם 21 ואייזיאה אייזנדורף סיים עם 14.


הוביל את קלעי ראשל"צ. אלכס המילטון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי