בעקבות התפרעויות הקהל: מכבי ת"א והפועל ירושלים לדין

אוהדי מכבי תל אביב, ספסל הפועל ירושלים
אוהדי מכבי תל אביב, ספסל הפועל ירושלים | דני מרון

האוהדים הצהובים השליכו קונפטי לפרקט וכוס שנפלה ליד ספסל האורחת בהפסד ברבע גמר הגביע, האוהדים האדומים שרו "שמעון מזרחי תתאבד כבר"

(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי רבע גמר גביע המדינה הסוער בהיכל ביד אליהו בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, בסיומו עודד קטש ניצח את הצהובים בפעם ה-15 כמאמן וקירב את קבוצתו מרחק שני משחקים מזכייה שנייה ברציפות בתואר, בעוד הצהובים של יאניס ספרופולוס עפו באותו השלב שנה שנייה ברצף, כעת הגיעה התייחסות ראשונה של איגוד הכדורסל לאירועים האלימים ביציעים.

במהלך המשחק, בייחוד במחצית השנייה, התלוננו אנשי הפועל ירושלים כי אוהדי מכבי תל אביב מאיימים ויורקים עליהם, גם הושלכו לעבר הפרקט כוסות משקה, מצתים ואפילו מוטות, אירועים מכוערים שאף כמעט והתפתחו לקטטה עם המאבטחים במקום. מנגד, הצהובים טענו כי אוהדי האורחת שרו "שמעון מזרחי תתאבד כבר".

עם זאת, בדו"ח המשקיף גיל עובד נכתב רק על קונפטי שהושלך מכיוון אוהדי מכבי ת"א ובהמשך על כוס שנפלה ליד ספסל הפועל ירושלים, בנוסף לשירת הגנאי נגד יו"ר מכבי תל אביב מצד האוהדים באדום. לכן, הוחלט כי מכבי ת"א והפועל ירושלים יעמדו לדין משמעתי ביום חמישי הקרוב (18:00), כשלשתי הקבוצות ניתנה הזכות להסתפק בתגובה בכתב. 


אוהדי הפועל ירושלים אתמול בהיכל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי