ברביעי: נהריה ומכבי חיפה ינסו להמשיך במומנטום החיובי

דניאל סאואנה
דניאל סאואנה | מאור אלקסלסי

שתי הקבוצות הצפוניות יפתחו את המחזור השביעי כשהן מגיעות במגמה מצוינת, הסגולים עם שלושה ניצחונות רצופים והירוקים עם שניים. סאואנה: "נהריה הראתה את האיכויות שלה בניצחון על חולון, מצפה לנו התמודדות קשה"

(גודל טקסט)

שתי הקבוצות הכי צפוניות בליגת העל, עירוני נהריה ומכבי חיפה, יתמודדו מחר (רביעי) זו מול זו במשחק שיפתח את המחזור השביעי בליגת העל בכדורסל. שני הצדדים ינסו לשבור את השוויון במאזן המפגשים ביניהם, העומד על 12 ניצחונות לכל צד. ששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון של המארחת, מאז שנהריה ניצחה בהיכל רוממה באפריל 2016, אז שיחק במדיה הרכז גיל אמיתי, שילבש מחר את מדיה של מכבי חיפה.

שתי הקבוצות יגיעו למפגש במומנטום חיובי. החבורה של דני פרנקו הביסה בשבת האחרונה את הפועל חולון 67:90, ניצחון שהעלה אותה לחצי גמר גביע המדינה והיה השלישי ברציפות שלה, אחרי שגברה על הפועל גליל עליון והפועל גלבוע/גליל בשבועיים האחרונים. דומיניק ווטרס היה משמעותי מאוד באותם ניצחונות, עם 22 נקודות ו-7.5 אסיסטים בממוצע. הסגולים יקוו להמשיך בתנופה ולנצל את יתרון הביתיות הן מחר והן במשחק הבא שייערך כבר ביום שבת, בו יפגשו שוב את הפועל חולון וישלימו שבוע אינטנסיבי מאוד מבחינתם.

הירוקים נכנסו לעניינים אחרי שפתחו את העונה עם שלושה הפסדים רצופים וניצחו ברוממה את אשדוד וגלבוע/גליל בשני המשחקים האחרונים. ג'יימס יאנג נראה מצוין מפתיחת העונה ומדורג ראשון בליגה בממוצע הנקודות עם 24.2, כשגם גרגורי ורגאס נכנס במשחק האחרון לעניינים בכל הנוגע לקליעה, עם 16 נקודות, אליהן הוסיף נתון נהדר של 12 אסיסטים – קטגוריה בה הוא מוליך את הליגה.

פרנקו. נהריה רוצה להמשיך במגמה החיובית (עדי אבישי)
פרנקו. נהריה רוצה להמשיך במגמה החיובית (עדי אבישי)

המאמן דניאל סאואנה אמר לקראת המשחק: "אנחנו שמחים לחזור לשחק אחרי כמעט שבועיים בלי משחק רשמי. מצפה לנו התמודדות קשה נגד נהריה שהראתה את האיכויות שלה בניצחון על חולון. כקבוצה אנחנו במגמת שיפור ואנחנו מקווים להמשיך אותה מחר במשחק".

גיל אמיתי, שיפגוש כאמור את אחת מקבוצות לשעבר, הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה מאוד טובה ומנוסה שנמצאת בכושר מצוין. אנחנו צריכים להיות מרוכזים וחדים מחר כדי לחזור הביתה עם ניצחון חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי