צפו בתקציר: אילת ניצחה בביתה את גלבוע/גליל 78:79

אריק אלפסי
אריק אלפסי | עדי אבישי

קליעת עונשין מוצלחת של תומפסון סמוך לבאזר, הכריעה את המשחק הצמוד וההפכפך. הדרומיים של אריק אלפסי חזרו לנצח אחרי שתי תבוסות, במשחק שהוקדם מהמחזור השביעי

(גודל טקסט)
אחרי שני הפסדים בפער של יותר מ-20 נקודות וללא ג'ארד טרל, היו להפועל אילת הרבה סיבות לדאגה הערב (חמישי). לשמחתה, היא קיבלה את הישראלים שלה בראשות יהונתן שולדבראנד במשחק נהדר והשיגה את ניצחונה השלישי העונה, 78:79 ביתי על הפועל גלבוע/גליל, במשחק שהוקדם מהמחזור השביעי. התכולים איבדו יתרון דו-ספרתי בדקות הסיום, אבל קליעת עונשין של אריק תומפסון שלוש שניות לסיום, העניקה להם ניצחון יקר.


אילת שיפרה באופן דרמטי את משחק ההגנה שלה, ספגה שבע נקודות בלבד ברבע הראשון והובילה כמעט לאורך כל המשחק. שולדבראנד הציג את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בשנים האחרונות וברגעי המשבר היה שם בשביל הקבוצה שלו עם סלים גדולים. פרט אליו, נהנתה המארחת ממשחק מצוין של רפי מנקו וזיו בן צבי, שעלה טוב מאוד מהספסל ומסר 6 אסיסטים ללא אף איבוד כדור בטרם נפצע ברבע הרביעי. אבי בן שימול איבד כדור קריטי לקראת הסיום, אבל חיפה על כך עם אסיסט גדול במהלך האחרון לתומפסון.


אילת פתחה עם אבי בן שימול, לארי גורדון, רפי מנקו, קיוון דבנפורט ואריק תומפסון, גלבוע/גליל עם אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי, נתנאל ארצי, ג'סטין טילמן וג'ארוויס ורנאדו. המארחים, בהובלת בן שימול ומנקו, אילת הוליכה בתום 10 דקות 7:13. האורחים לא ויתרו ועד למחצית צימקו את הפיגור לשתי נקודות בלבד – 33:31.




בן שימול קלע את הסל הראשון של המחצית השנייה, אבל ביצע תוך דקה שתי עבירות וירד לנוח, מה שסייע לטילמן וזיו להתקרב ל-37:36 בלבד. מנקו המשיך להיות הקלע הבולט במגרש, אבל שלשה של סוסה וסל של גאלי השוו, 41:41. בן צבי בפעולות יפות החזיר את ההולכה, אלא שכניסתו לעניינים של טילמן השלימה מהפך, 47:48. שולדבראנד לקח אחריות והפך בחזרה, אבל גאלי בסל ועבירה סגר את הרבע השלישי ביתרון של האורחים 51:53.


שולדבראנד קלע את שני הסלים הראשונים של אילת ברבע הרביעי, גרשון צלף שלשה ומנקו השווה מהקו, 57:57. שלשה של שולדבראנד קבעה 61:66. סל של גורדון שלח את ליובין לפסק זמן, ושולדבראנד הלוהט קבר עוד אחת מבחוץ, 63:71. זיו שמר את האדומים בתמונה, שולדבראנד קלע הפעם בתוך הקשת ומנקו פער דו-ספרתי, 66:76. סוסה דייק מהקו וטילמן הוביל ריצת 0:6 מהירה ששלחה את אילת לפסק זמן עם דקה וחצי על השעון, 76:72. דבנפורט החטיא פעמיים מהקו, סוסה דייק פעמיים והוריד ל-78:76, חצי דקה לבאזר. בן שימול איבד לוורנאדו, גאלי הטיס למתפרצת את גרשון שהשווה, 78:78, 13 שניות לסיום. בן שימול הכניס כדור נהדר לתומפסון, שנעצר בעבירה, קלע את הראשונה והחטיא את השנייה בכוונה, גאלי לא הספיק לזרוק ואילת ניצחה עם הבאזר, 78:79.


קלעו להפועל אילת: יהונתן שולדבראנד 24 נקודות, רפי מנקו 17 ו-7 ריבאונדים, אריק תומפסון 10 ו-7 ריבאונדים, אבי בן שימול 10 ו-7 אסיסטים, זיו בן צבי 8 ו-6 אסיסטים, קיוון דבנפורט 6 ו-8 ריבאונדים, לארי גורדון 4. 


קלעו לגלבוע/גליל: ג'סטין טילמן 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'אמר גאלי 16 ו-11 ריבאונדים, אדגר סוסה 11, יפתח זיו 10, עמית גרשון 8, גיל בני 6, נתנאל ארצי 4, ג'ארוויס ורנדו 4 ו-9 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי