מכבי תל אביב שללה מנוי והרחיקה אוהד עד לסיום העונה

אוהדי מכבי תל אביב, ספסל הפועל ירושלים
אוהדי מכבי תל אביב, ספסל הפועל ירושלים | דני מרון

המועדון הצהוב נקט בצעדים נגד צמד מתפרעים במשחק הגביע נגד הפועל ירושלים, האחד זרק מקל לכיוון ספסל האורחים והשני נתפס במצלמות יורק לעברם

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) על הרחקה של אוהד ממשחקיה עד לסיום העונה ועל שלילת מנוי מאוהד אחר, לאחר שהשניים התפרעו ביציע במהלך משחק רבע גמר גביע המדינה בין הצהובים להפועל ירושלים, ביום שני האחרון. 


המועדון שלח הבוקר מכתבים לאותם אוהדים. לאחד מהם, שזרק מקל של דגל לכיוון הספסל של הפועל ירושלים, הגיעו ראשי הצהובים דרך מצלמות האבטחה ומכיוון שאינו מנוי, הוא לא יוכל לרשום כרטיסים למשחקי הקבוצה עד לסיום העונה. לאוהד השני, שנתפס במצלמות כשהוא יורק לעבור אנשי הקבוצה מהבירה, הודיע המועדון כי המנוי שלו נשלל לאלתר והוא לא יוכל להגיע למשחקי הקבוצה בהיכל 'מנורה מבטחים'.


בהודעה הרשמית מטעם המועדון נכתב: "הפרטים של השניים ימסרו לגורמים הרלבנטיים. מכבי תל אביב מגנה אלימות ומגנה את האקטים המצוינים בהודעה זו. המועדון יפעל כנגד אלימות ויעשה זאת ביד קשה, על אחת כמה וכמה כשמדובר באוהדים שלנו. בהזדמנות זו ראוי לציין לשבח את ראשי ארגון האוהדים "הגייט", מאחר שכשחיפשנו את הסוררים במצלמות האבטחה ראינו בבירור כי ראשי הארגון פעלו להרגעת הרוחות ולבלימת האוהדים שהתפרעו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי