גודס: "אדם שחרר את המחסנית". אריאל: "הוא האמין בי". צפו בשלשה

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

מאמן מכבי ראשון לציון אחרי ה-74:77 על הפועל תל אביב: "ניצחון של קבוצה". המאמן המפסיד אריאל בית הלחמי: "לא היינו כאלה גרועים, נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב כבר הוליכה היום (שישי) ב-14 נקודות יתרון על מכבי ראשון לציון בדרך הבטוחה לניצחון ליגה שני העונה וראשון באולם הביתי, אך החבורה של גיא גודס השלימה מהפך אדיר והשיגה 74:77 גדול בזכות שלשה דרמטית של אדם אריאל. 26 נקודות של  מארק ליונס לא הספיקו לאריאל בית הלחמי, שנותר המום לאחר שריקת הסיום.

בית הלחמי הסביר: "עשינו טעויות. התחלנו לשחק לאט ובסוף לקחנו זריקות לא טובות וההגנה לא הייתה טובה. כל המשחק פיגרנו בקטע של הריבאונד וזה מה שהרג אותנו. לא היינו כאלה גרועים, פשוט עשינו טעויות בסוף. הקבוצה טובה, יש דברים שצריכים לסדר, זה לא שהפסדנו ב-20 הפרש. צריכים ללמוד מהטעויות שלנו".

גיא גודס המאושר סיכם: "זה היה ניצחון של קבוצה, כולל אדם אריאל ששחרר את המחסנית בסוף. חצי ראשון הגענו לזריקות טובות אבל לא קלענו, בחצי השני הביטחון עלה והמשחק השתנה. הם קלעו פחות מ-30 נקודות במחצית השנייה ובסופו של דבר מנצחים משחקים דרך הגנה וקליעות משלוש. לא איבדנו תקווה גם בפיגור דו ספרתי. כדורסל זה משחק של ריצות ומומנטום, לשמחתי זה היה אצלנו בדקות האחרונות ועכשיו הפנים כבר קדימה".

גיבור הניצחון אדם אריאל הוסיף: "הייתי בתקופה לא טובה, אבל המאמן מאמין בי ואני שמח שהחברים מצאו אותי והשגנו את הניצחון. עוז השאיר אותנו במשחק, לא שיחקנו טוב אבל בשורה החתונה ניצחנו וזה הדבר הכי חשוב".


עדיין ללא ניצחון ביתי העונה. אריאל בית הלחמי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי