Sport1 Banner

הפועל חולון נקמה בעירוני נהריה עם ניצחון 95:109

מרכוס פוסטר
מרכוס פוסטר | עדי אבישי

אחרי שהצפוניים הדיחו אותה מגביע המדינה לפני שבוע, הקבוצה של שרון דרוקר התאוששה בגדול וגברה עליהם בחוץ, תוך כדי קביעת שיא נקודות במחצית הראשונה. פוסטר בלט עם 25 נקודות

(גודל טקסט)

שבוע סוער עבר על הפועל חולון מאז ההפסד לעירוני נהריה ברבע גמר גביע המדינה. לטאביוס וויליאמס התעמת עם אוהדי הקבוצה ונחתך בעקבות כך ומעמדו של המאמן שרון דרוקר התערער, אך הערב (שבת) הסגולים-צהובים התאוששו בגדול ונקמו בצפוניים עם ניצחון בהיכל עין שרה, שהיה השני שלהם ברציפות והרביעי בסך הכל העונה ויביא אותם במצב רוח מרומם למפגש עם ליטקאבליס במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, ביום שלישי הקרוב.

נתון אחד סימל את המהפך של חולון יותר מכל – בשבוע שעבר היא קלעה 67 במשחק כולו והערב היא צברה 66 כבר בתום המחצית הראשונה, שווה לשיא המועדון מאז שהליגה עברה להיות משוחקת ברבעים ולא במחציות ולשיא העונה לנקודות במחצית בליגה כולה, כאשר זו הייתה גם הכמות הגבוהה ביותר שנקלעה בליגה מאז עונת 2015/16. בתום 20 דקות הוליכו האורחים ב-25 הפרש לאחר שנהריה קלעה 41 בלבד, ובעצם כל מה שנותר לחולון היה לשמור על הפער עד לסיום המשחק – משימה בה היא עמדה בהצלחה.

לקבוצה של דני פרנקו זה היה הפסד ליגה שני ברציפות ושלישי בסך הכל באולמה הביתי, אחרי שנכנעה גם למכבי חיפה במהלך השבוע האחרון. בעקבות כך ירדו הסגולים למאזן 5:3. נקודת האור היחידה מבחינתן הגיעה מכיוונו של איגור קולשוב, שהציג יכולת רעה לאחרונה אך רשם הערב את תצוגת הקליעה הטובה ביותר שלו העונה, עם ארבע שלשות מתוך שבעה ניסיונות.


התאוששות מהירה. שרון דרוקר (עדי אבישי)
התאוששות מהירה. שרון דרוקר (עדי אבישי)


קלעו לעירוני נהריה: ג'רל מקניל 22 נקודות, איתי שגב 15 וג'ף אדריאן 15 כל אחד, דומיניק ווטרס 13, איגור קולשוב 12, טוני גפני 6.

קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 25, מלאקאי ריצ'ארדסון 24, טי ג'יי קליין וריצ'ארד האוול (11 ריבאונדים) 18 כל אחד, טרוי קאופיין 10, ראיין תומפסון וגיא פניני 5 כל אחד, שלומי הרוש 4.


מאזן ביתי מדאיג. דני פרנקו (עדי אבישי)
מאזן ביתי מדאיג. דני פרנקו (עדי אבישי)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי