בראשון: הפועל ירושלים תצא לאשדוד, נס ציונה רוצה להמשיך את הרצף

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | דני מרון

לאחר הניצחון הגדול נגד מכבי ת"א בגביע המדינה, החניכים של עודד קטש רוצים להמשיך את המומנטום נגד מכבי אשדוד וליאור אליהו, לראשונה מאז שעזב. הכתומים לא הפסידו בתשעת המשחקים האחרונים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תחזור מחר (ראשון) לליגת העל, כשתתארח אצל מכבי אשדוד באולם הקריה ותפגוש לראשונה את ליאור אליהו, מי שהיה הקפטן שלה אשתקד וזכה בשתי אליפויות עם הקבוצה במהלך שנותיו באדום.

הקבוצה מהבירה מגיעה להתמודדות לאחר הניצחון האדיר על מכבי תל אביב בתחילת השבוע, במשחק בו טרנט לוקט וג'ייקובן בראון גילו יכולת שיא, והובילו את האדומים כל הדרך לחצי הגמר הגביע, וכיפרו על שני ההפסדים בליגת האלופות של פיב"א. האולם הדרומי בהחלט זכור לטובה לעודד קטש וחניכיו, אשר ניצחו בו בשני המשחקים האחרונים שלו.

מנגד, מכבי אשדוד מגיעה למשחק הביתי בעיצומה של תקופה רעה ביותר, הכוללת בתוכה חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, האחרון מביניהם למכבי ת"א בו החבורה של בראד גרינברג הובסה 94:57. נקודת האור היחידה בימים אלו הוא אלייז'ה ג'ונסון, שעשוי לסחוף את ההתקפה של הדולפינים במשחק הקרוב.

טרנט לוקט. יתפוצץ גם נגד אשדוד? (דני מרון)
טרנט לוקט. יתפוצץ גם נגד אשדוד? (דני מרון)

מלבד המשחק באשדוד, המחזור השמיני בליגת העל יפגיש מחר גם את עירוני נס ציונה הלוהטת של נדב זילברשטיין, אשר ניצחה בכל תשעת משחקיה האחרונים, והיא תתמודד מול הפועל גלבוע/גליל, אצלה המומנטום בדיוק הפוך – החניכים של ליאור ליובין ירדו לא השכילו לנצח לרשום ניצחון כבר ארבעה משחקים רצופים, ונראה הם נחושים לשנות זאת נגד הכתומים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי