כספי ובלאק יחזרו לסגל מכבי תל אביב נגד עירוני נהריה

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

בשורה טובה לצהובים: הפורוורד והסנטר, שנעדרו מהמשחקים האחרונים עקב פציעות, יקחו חלק במפגש עם הסגולים מחר שבו האלופה תנסה לשמור על מאזן מושלם. הפועל ירושלים הודיעה: בר טימור ייעדר שלושה שבועות

(גודל טקסט)

השבוע העמוס של מכבי תל אביב יימשך מחר (שלישי) עם משחק חוץ נגד עירוני נהריה, שהוקדם מהמחזור ה-13 בליגת העל. הצהובים הביסו בקלות את הקבוצה מהצפון לפני ארבעה שבועות וכך הם יקוו לעשות גם הפעם, כדי להמשיך במומנטום החיובי לקראת המפגש עם באיירן מינכן במסגרת היורוליג, ביום חמישי הקרוב.

האלופה שמרה על מאזן מושלם בליגה, כשרשמה את ניצחונה השביעי העונה עם 75:93 על מכבי חיפה בשבת האחרונה. סקוטי ווילבקין הוחזר לסגל לאחר שקיבל מנוחה נגד הירוקים, אך הבשורה העיקרית הגיעה מכיוונם של עומרי כספי וטאריק בלאק, שהתאוששו מפציעות ויחזרו לשחק מחר בעין שרה. נייט וולטרס ואות'לו האנטר לא נרשמו להתמודדות.

קווינסי אייסי יקווה להמשיך בכושר המצוין שהציג בשני המחזורים האחרונים, בהם קלע 23 נקודות בממוצע והוריד 7.5 כדורים חוזרים, כאשר בניצחון האחרון הוא גם רשם 4/4 מחוץ לקשת. דני אבדיה רשם במפגש הקודם עם נהריה את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, עם 10 נקודות ושבעה ריבאונדים. הכישרון הצעיר ינסה לשחזר את אותה יכולת, אחרי מספר משחקים בינוניים בתקופה האחרונה.

קווינסי אייסה יקווהל להמשיך בכושר קליעה טוב (עומרי שטיין)
קווינסי אייסה יקווהל להמשיך בכושר קליעה טוב (עומרי שטיין)

תזמון המפגש עם הצהובים לא אידיאלי בכלל מבחינת נהריה, שמאז העלייה לחצי גמר גביע המדינה בסוף השבוע שעבר, נוצחה פעמיים בביתה על ידי מכבי חיפה והפועל חולון. בשני המשחקים נקלעו הסגולים לפיגור גדול כבר במחצית הראשונה, כאשר באחרון היא ספגה שיא נקודות במחצית שקבעה הקבוצה של שרון דרוקר. ניצחון הבית האחרון של נהריה על מכבי תל אביב היה באפריל 2016. איתי שגב, שבלט באותו משחק במדי מכבי תל אביב עם 14 נקודות ותשעה ריבאונדים, יקווה להעמיד מספרים דומים כדי לעזור לקבוצה מהצפון לקטוע רצף של שבעה הפסדי ליגה נגד האלופה.

בר טימור ייעדר שלושה שבועות
הפועל ירושלים הודיעה היום כי קפטן הקבוצה בר טימור, שנפצע במהלך הניצחון 69:84 על מכבי אשדוד אתמול, אובחן כסובל מקרע מזערי באזור האגן שישבית אותו למשך שלושת השבועות הקרובים. טימור צפוי לעבור מחר בדיקה נוספת. מדובר במכה מבחינת הגארד, שגם כך לא זוכה ליותר מדי קרדייט בעונה הנוכחית: עד כה, ממוצע הדקות שלו בליגה עומד על 16.2, בעוד בליגת האלופות הוא מקבל 5.6 דקות למשחק בלבד.

בר טימור ייעדר שלושה שבועות (הפועל
בר טימור ייעדר שלושה שבועות (הפועל "בנק יהב" ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי