צפו: ניצחון שישי ברציפות לראשל"צ, הפעם 74:80 על אילת

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

הריצה הנהדרת של הכתומים נמשכה, כאשר חמישה משחקניו של גיא גודס קלעו בספרות כפולות בדרך למקום השני. עוז בלייזר הצטיין עם עשר נקודות ושבעה ריבאונדים. מנגד, 21 של יהונתן שולדברנד לא הספיקו לקבוצה הדרומית

(גודל טקסט)
הריצה נפלאה של מכבי ראשון לציון נמשכה גם הערב (שני) עם ניצחון ליגה שישי ברציפות, הפעם 74:80 על הפועל אילת בדרך למקום השני בטבלת ליגת ווינר סל. עוד לפני המשחק ערכה הקבוצה מעיר היין טקס לזכרו של שחקן הקבוצה לשעבר, שלמה סלינס, שהלך לעולמו בסוף השבוע.


בהתמודדות עצמה קבוצתו של גיא גודס הובילה לאורך כל הדרך ומי שהוליך אותה מבחינת נקודות היה ג'יימס קלי עם 17, ג'ורדן סווינג הוסיף 15 ופרדריק בורדיון תרם 14 משלו, אך המצטיין היה עוז בלייזר שקלע עשר נקודות והוסיף שבעה ריבאונדים, רובם ברגעים המכריעים. מן העבר השני היה זה יהונתן שולדברנד שהפציץ 21 נקודות שלא הספיקו לקבוצה הדרומית.


ראשל"צ פתחה את המשחק בסערה ועם שלושה סלים של שלושת שחקני הקו האחורי עלתה ל-0:6 תוך דקה. תומפסון העלה את האורחים על הלוח בסל ועבירה, אבל סווינג ובלייזר המשיכו את החגיגה וטסו לפער דו-ספרתי, 3:14. קלי קבע כבר יתרון שיא של 14 נקודות, לפני שמנקו ותומפסון החלו במלאכת הצמצום ויהונתן שולדבראנד שעלה לוהט מהספסל עם 11 נקודות רצופות חתם את הרבע בפיגור סביר, 29:23.


בורדיון הכפיל את היתרון בשתי שלשות רצופות, שולדבראנד החם קלע עוד שתיים אבל שלשה של נועם דוברת הגדילה ל-25:38. אל תומפסון ושולדבראנד שכבר הגיעו לספרות כפולות הצטרף דבנפורט שהיה שקט עד אז ואחריו מנקו עם חמש נקודות רצופות שמחקו כמעט את כל הפער, 38:37. הכתומים הפעילו בצבע את קלי שקלע שבע מתשע הנקודות האחרונות שלהם במחצית וקבע את התוצאה בהפסקה בדאנק, 39:47.


פתיחת הרבע השלישי הייתה העתק של פתיחת השני, בהבדל אחד: הפעם בורדיון היה אחראי רק לשלשה אחת והמילטון לשנייה, 39:53. מנקו צימק לחד-ספרתי, קלי הגיב בדאנק והמילטון בעוד שלשה אבל בן שימול באסיסטים נפלאים דאג להוריד ל-58:48. אחרי שמסר 12 אסיסטים, בן שימול החליט שהגיע הזמן לקלוע גם בעצמו, וויליאמס וקלי המשיכו לחגוג בצבע אבל שלשות של גורדון ורזיאל חיון שוב צימצמו, 66:56 אחרי 30 דקות.


תומפסון עבד קשה בצבע וקלע שני סלים רצופים, דוברת צלף שלשה בתווך וקלי בחטיפה וסל קבע 60:71. בן שימול ותומפסון שוב קירבו את אילת, סל של מנקו שלח את גודס לפסק זמן ביתרון 66:71 בלבד. בלייזר קטע ריצת 0:6 בסל חשוב, המילטון הוסיף אחד משלו אבל גורדון בריברס ליי אפ מרשים צימק, 75:68. בלייזר קלע עוד סל קריטי, שולדבראנד שלח את גודס לפסק זמן בשלשה אבל בלייזר הוריד ריבאונד התקפה גדול ושלשה של בורדיון הגדילה ל-71:80 בדקה האחרונה. שולדבראנד צלף עוד אחת מעבר לקשת, אלא שבלייזר בריבאונד התקפה חשוב נוסף סגר את הסיפור, 74:80 בסיום.



בלייזר חוגג עם האוהדים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי