צפו בתקציר: ניצחון בית ראשון להפועל ת"א, 97:102 על הפועל ב"ש

לטביוס וויליאמס, ג'ורדן המילטון
ג'ורדן המילטון | עדי אבישי

האדומים נזקקו להארכה אחרי סל דרמטי של בן אלטיט, אבל השיגו את ניצחונם השני בלבד העונה בקרב התחתית. גינת הצטיין עם 25 נק', וויליאמס במשחקו השני בקבוצה נתן 21 נק' ו-16 ריב'. 23 נק' של ספנסר וייס לא עזרו

(גודל טקסט)

עם יכולת בינונית מתחילת העונה, מקום בתחתית הטבלה ומאזן שמזכיר את מקבילתה מהכדורגל, הפועל תל אביב אירחה היום (שני) את הפועל באר שבע לקרב תחתית סוער וסיימה עם ניצחון שני העונה, 97:102 אחרי הארכה.

המארחת פתחה טוב יותר, ועלתה ל-0:3 ול-3:7, אבל באר שבע לקחת את היתרון עם שני סלים של סטפן ג'ורג' זאק. המשחק הוסיף להיות צמוד, עם שלשה של לנזל סמית' בצד אחד וספנסר וייס בצד השני, אבל לפני סיום הרבע ג'ורדן המילטון קלע שתי שלשות נהדרות כדי לסיים את 10 הדקות הראשונות ביתרון הגדול ביותר של התל אביבים עד אותה נקודה, 20:26.

הרבע השני נפתח עם שלשה של ליונס, שנתנה לאדומים יתרון 9. ספנסר וייס הצליח למצק מעט ל-27:32 וג'ון פטרוסלי הפך את זה ל-33:35 בלבד. הקבוצה של אריאל בית הלחמי לא הצליחה לברוח, וג'ורג' זאק השווה ל-41:41. לטביוס וויליאמס, שרק לפני ארבעה ימים הגיע לאדומים, ניסה להחזיר להם את המומנטום אבל שתי שלשות רצופות של וייס קבעו 43:47 לדרומיים עם הירידה להפסקה.

לטאביוס וויליאמס. הצטיין במשחקו השני בהפועל ת
לטאביוס וויליאמס. הצטיין במשחקו השני בהפועל ת"א (עדי אבישי)

ברבע השלישי ניסתה באר שבע לברוח, ודשון באטלר נתן לה 51:54 לפני שסמית' השווה בשלשה. גינת החזיר את האדומים לשליטה והמילטון העלה אותם ל-56:64, בדרך לסיים את הרבע ביתרון 60:66. אבל האורחת לא התכוונה לוותר בקלות, ובפתיחת הרבע הרביעי טי ג'יי וויליאמס קלע פעמיים מהקו בדרך ל-68:68 והבטיח סיום צמוד. ג'ורדן המילטון ותומר גינת דייקו מהקו כדי לתת 77:84 שנראה מבטיח דקה וחצי לסיום, אבל דשון באטלר הוכיח ששום דבר עוד לא סגור עם שלשה אדירה. וויליאמס קלע בצד השני וחצי דקה לסיום התוצאה היתה 83:88 למארחת. באטלר שוב צימק, עם 86:88 כשרק 20 שניות נותרו על השעון, אבל גינת הלך לקו והפועל באר שבע קיבלה זמן לפוזשן אחד בלבד עם 3 הפרש שעליה לצמק. עדי כהן סבן הלך לקו וקלע אחד, ואת הריבאונד של השני קטף בן אלטיט שקלע וקבע 89:89 עם 3.1 שניות לסיום, מה ששלך את המשחק להארכה.

ההארכה היתה שייכת להפועל תל אביב בלבד. הבאר שבעים קלעו שלוש נקודות בלבד, בעוד סמית', מדר והמילטון הובילו את האדומים ל-92:100. סבן נתן מעט תקווה לקבוצה מהדרום אבל זה היה מאוחר מדי וחואקין שוכמן חתם את המשחק עם קליעה מהקו ו-97:102.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי