צפו בתקציר: נס ציונה גברה 88:93 על מכבי ראשל"צ לאחר מהפך

דקוואן קוק
דקוואן קוק | מאור אלקסלסי

בדרבי הכתומות בין שתי השכנות, חזרה המנצחת מפיגור של 18 נקודות עם שישה קלעים בדו-ספרתי. בתוך כך, היא קטעה לראשון רצף של שישה ניצחונות ליגה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגת ווינר סל יצא הערב (שבת) לדרך בלב המושבה במפגש בין שתי השכנות הכתומות, עירוני נס ציונה ומכבי ראשל"צ . מחצית שנייה נהדרת של המארחת העניקה לה ניצחון נאה – 88:93. לפני המשחק הוענקו תארי חודש נובמבר בליגה ל-MVP ג'ף וויטי, שחקן החודש הישראלי רביב לימונד ומאמן החודש נדב זילברשטיין.

נס ציונה פתחה עם קורי פישר, גולן גוט, דקוואן קוק, ג'רמי האלוול וג'ף וויטי, ראשל"צ עם אלכס המילטון, פרדריק בורדיון, ג'ורדן סווינג, עוז בלייזר וג'יימס קלי. הקבוצות להטו מעבר לקשת בפתיחה: בלייזר התחיל, גוט וקוק המשיכו והמילטון קבע יתרון 6:7 לאורחים. אחריהם הגיע תור הגבוהים, וויטי וקלי, להחליף דאנקים, ושתי שלשות רצופות של אדם אריאל שעלה מהספסל נתנו לסגנית האלופה יתרון 10:16. קוק ובלייזר המשיכו את מטח השלשות והמילטון שמר על הפער, 15:21. וויטי ופישר קירבו את נס ציונה, אבל אריאל והמילטון לא הפסיקו את ההפגזה מדאון טאון בדרך לפער דו-ספרתי בסיום הרבע, 22:34.

אריאל פתח יתרון שיא של 18 נקודות אחרי שלשה ועבירה, גוט בשתי שלשות קיזז מהפער, 40:28. נועם דוברת קלע סל בכורה וגם נמרוד טישמן עלה על הלוח עם שלשה, 28:45. לימונד הצטרף למפגיזים מבחוץ בטרם ירד לנוח עם 3 עבירות, קלי מהקו הגדיל ל-33:50. האלוול העיר את המארחת עם שני סלים וחטיפה, פישר נכנס לעניינים וגוט הוריד לחד-ספרתי בסל ועבירה, 52:43 בהפסקה.


אדם אריאל. משחק טוב שלו לא הספיק (עדי אבישי)

המחצית השנייה החלה בצורה דומה לראשונה עם חילופי שלשות: אריאל ובורדיון בצד אחד, פישר ולימונד בצד השני, 51:60 לראשל"צ. המארחת שיפרה את ההגנה, וויטי שאב את כל הריבאונדים ולימונד סגר 11 נקודות ללא מענה בדרך ליתרון 60:62. סווינג חזר ממנוחה ארוכה וקבר שלשת בכורה, לימונד מיד ענה לו אבל המילטון בסל ואסיסט לשלשה של בלייזר קבע 65:68. וויטי קלע שני סלים רצופים, וסווינג המשיך את הנדנדה, 69:70 לראשל"צ אחרי 30 דקות.

האלוול קלע את הסל הראשון של הרבע הרביעי ופישר הגדיל, דוברת באסיסט אדיר לקלי הוריד ל-73:72. קוק קלע סל ועבירה, קלי עוד צימק בצד השני אבל האלוול ופישר הפגיזו מבחוץ וברחו לפער דו-ספרתי, 74:84 באמצע הרבע הרביעי. ראשל"צ חזרה מפסק זמן עם שלשה של המילטון, שהכניס אותו לקצב ואחרי שתי קליעות עונשין הוא קבר עוד שלשה, 84:82 בלבד. וויטי עצר ריצת 0:8 פרטית בקליעת עונשין ולימונד במהלך אישי נהדר ולאחר מכן שתי קליעות עונשין הגדיל ל-82:89. המילטון סירב לוותר ועם אסיסט לבלייזר וסל משלו קירב את האורחים למרחק שלשה עם דקה לסיום, פישר החטיא מבחוץ אבל גם המילטון, 86:89, חצי דקה לסיום. פישר הכניס כדור קשתי לוויטי שהסתובב וקלע הוק קל, אריאל החטיא מבחוץ וקוק סגר עניין מהקו, 88:93 בסיום.


לימונד. ניצחון ביתי חשוב (מאור אלקסלסי)

קלעו לעירוני נס ציונה: ג'ף וויטי 18 נקודות ו-16 ריבאונדים, רביב לימונד ודקוואן קוק (10 ריבאונדים) 17 נקודות כ"א, קורי פישר 16 נקודות ו-9 אסיסטים, גולן גוט 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, ג'רמי הולוואל 11 נקודות.

קלעו למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 23 נקודות, אדם אריאל 18 נקודות, עוז בלייזר וג'יימס קלי 15 נקודות כ"א, פרדריק בורדיון, נמרוד טישמן וג'ורדן סווינג 5 נקודות כ"א, נועם דוברת 2 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי