מנהלת הליגה פנתה למירי רגב בנושא הדרבי: "נבקש את התערבותך"

מירי רגב
מירי רגב | דרור סיתהכל

פרנקל שלח מכתב לשרת הספורט, לאור דרישת המשטרה להציב כוח מוגבר במשחק הבית של הפועל ת"א: "ענף הכדורסל לא קיבל כיסוי על הוצאות שיטור ועל כן, כל הנטל נופל על הקבוצות. לא רוצים לפגוע בקהל ולהעלות מחירים"

(גודל טקסט)

בעקבות דרישת משטרת תל אביב להציב כמות גבוה של גורמי ביטחון בדרבי התל אביבי בהיכל שלמה, המארחת הפועל תל אביב, לא מוכנה לשלם יותר מאשר במשחקי הדרבי הקודמים בעטנה להפסד כספי. היום (חמישי) מנהלת הליגה שלחה מכתב לשרת הספורט מירי רגב בנוגע לדרישות המשטרה, יושב ראשי המנהלת שמואל פרנקל שוחח בנושא עם מנכ"ל משרד הספורט מר יוסי שרעבי שיפנה גם הוא למשרד ביטחון הפנים על מנת שיאפשרו את קיום הדרבי כסדרו.

"לכבוד שרת התרבות והספורט הגברת מירי רגב. במוצאי שבת אמור להתקיים הדרבי התל אביבי, בכדורסל, בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב. משטרת ישראל החליטה להציב למשחק כוח של 80 שוטרים ו-92 מאבטחים בעלות של 120,000 שקלים, אשר מהווה גידול משמעותי בכמות האבטחה יחסית למשחקי דרבי קודמם".

"מנהלת הליגה קבעה מחירי כרטיסים מוזלים לקבוצות ועקב העלויות הגדלות של האבטחה והשיטור, נגרם הפסד כספי גדול לקבוצות. נכון לעכשיו, ענף הכדורסל לא קיבל כיסוי הוצאות שיטור כפי שהיה בשנים עברו ועל כן, כל הנטל נופל על הקבוצות".


"אם יש כמות מופרזת של אבטחה, על המשטרה לשאת בעלות התוספת". מנהלת הליגה פנתה למירי רגב (עדי אבישי)

"אין לנו כוונה להתערב בשיקוליה המקצועיים של המשטרה, אולם אם יש כמות מופרזת של אבטחה, על המשטרה לשאת בעלות התוספת, לצערנו קיבלנו תשובה שלילית כשפנינו בנושא זה. מכיוון שאין אני רוצים לפגוע בקהל האוהדים ולהעלות מחירים, על מנת לכסות את ההוצאות האבטחה, נבקש את התערבותך בפתרון הבעיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי