דלגאדו יערוך בכורה בליגה במדי חולון, ריצ'ארדסון ישוחרר

מלאקאי ריצ'ארדסון
מלאקאי ריצ'ארדסון | עדי אבישי

הסנטר ישחק לראשונה בזירה המקומית אחרי שכבר לבש את המדים הסגולים באירופה ויקווה לעזור לקבוצתו לקטוע רצף של שלושה הפסדים נגד נס ציונה. הגארד שלא עונה על הציפיות, יעזוב את הקבוצה

(גודל טקסט)

הפועל חולון תארח מחר (שבת) את עירוני נס ציונה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות. הסנטר אנחל דלגאדו, שערך את הופעת הבכורה שלו במדים הסגולים נגד טורק טלקום בליגת האלופות וסיים עם 8 נקודות ו-5 ריבאונדים, ישחק לראשונה בליגה המקומית.

ראיין תומפסון, יהיה הזר הרביעי בסגל של הפועל חולון. לאחר ההחתמה של הסנטר אנחל דלגאדו, שהגיע במקומו של לטביוס ויליאמס ששוחרר ועושה בחיל בהפועל ת"א, החליטו בחולון להישאר על ארבעה זרים ומי שישוחרר מהקבוצה יהיה כנראה מלאקי ריצ'ארדסון, המשחק בעמדה של תומפסון. נראה כי ההחלטה לגבי זהות הזר הרביעי שיישאר היא העובדה שלתומפסון יש ניסיון אירופאי עשיר לעומת ריצ'ארדסון שעובר עונת בכורה מחוץ לארה"ב כמו גם טרוי קופיין, מרקוס פוסטר ואנחל דלגאדו.

ריצ'ארדסון (23, 1.98) שהגיע לחולון לאחר ששיחק בעונה החולפת במדי אלופת ה-NBA, טורונטו רפטונס ברקורד שלו שלוש עונות ב-NBA, בסקרמנטו ולאחר מכן כאמור בטורונטו עם 22 משחקים שרשם, אך לא היה שותף לאליפות הגדולה כיוון ששוחרר לפילדלפיה.


צפוי לעזוב את חולון. מלאקאי ריצ'ארדסון (עדי אבישי)

סה"כ שיחק בליגה הטובה בעולם ב-70 משחקים בהן העמיד ממוצעים של 2.8 נק' ו-1.4 ריב' ב-9 דקות בממוצע למשחק. בחולון לא הצליח לספק את המספרים שציפו ממנו. בשבעה משחקים (23.9 דקות), קלע 12 נק', הוריד 3.1 ריב',חילק 2.1 אסיס' ורשם מדד 12.

יוגב אוחיון, ששב לאימונים מלאים, ייעדר נגד הכתומים אך קיים סיכוי שיחזור לשחק במפגש עם אוסטנד הבלגית ביום שלישי הקרוב. מתן חרוש אמר לקראת המשחק מחר: "אנחנו חוזרים הביתה לקרב הראשון של השבוע. עזרת לחימה ועם הקהל שלנו, נבוא לנצח". נס ציונה, מנגד, תגיע למשחק במצב רוח מרומם לאחר הניצחון הביתי על טסמוקי מינסק במסגרת היורופקאפ. קורי פישר, שהחמיץ את המשחק נגד הבלרוסים, יחזור לסגל של נדב זילברשטיין, כמו גם דקוואן קוק שהיה בספק.

מתן חרוש. ינצח לראשןונה כמאמן ראשי בחולון? (עדי אבישי)
מתן חרוש. ינצח לראשןונה כמאמן ראשי בחולון? (עדי אבישי)

הפורוורד ג'רמי האלוול אמר לקראת ההתמודדות עם הסגולים: "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום ולהשתפר כקבוצה. זה משחק גדול עבורנו ואני מקווה שהאוהדים יבואו לתמוך בנו. חולון קבוצה מנוסה, בטח בבית שלה, וצפוי לנו קרב קשה".


"רוצים להמשיך במומנטום". ג'רמי האלוול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי