צפו בתקציר: הפועל חולון הביסה 80:99 את עירוני נס ציונה

מתן חרוש
מתן חרוש | עדי אבישי

ללא ריצ'ארדסון ובכורה טובה של דלגאדו, מתן חרוש רשם ניצחון בכורה על הקווים. טרוי קופיין (19) וריצ'רד האוואל (17) כיכבו בסגול. 16 של ג'רמי הולוואל לא עזרו לאורחת

(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, הפועל חולון שבה הערב (שבת) למסלול עם 80:99 על נס ציונה. הסגולים כבר ברחו ליתרון 21 הפרש ברבע השני ועצרו כל ניסיון חזרה של האורחת.

ריצ'רד האוואל, שסיים את הערב עם 17 נקודות היה דומיננטי לאורך כל המשחק. גם ראיין תומפסון הצטיין כאשר קלע לראשונה באבל פיגרס מאז מחזור הפתיחה. הסגולים שלטו בצבע, קלעו באחוזים טובים מכל הטווחים והציגו התקפה קבוצתית מפרגנת ומאוזנת שלא הותירה סיכוי לכתומים.

נס ציונה שחזרה בשבוע שעבר ממינוס 18 נגד ראשון לציון, קיוותה השלים סנסציה כפולה, אך בגלל משחק קליעה רע והגנה רכה מהרגיל, רשמה נס ציונה הפסד חמישי העונה. ג'ף וויטי אמנם התקרב למספרים שלו, אבל הצטרף למאמץ ההתקפי רק במחצית השנייה ולא הורגש מספיק בהגנה לאורך כל הערב.


ריצ'רד הוואל. שלט בצבע (עדי אבישי)

קלעו להפועל חולון: טרוי קופיין 19 נקודות, ריצ'רד הוואל 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, ראיין תומפסון 14 נקודות ו-6 אסיסטים, טי ג'יי קליין (8 ריבאונדים) ומרכוס פוסטר 12 נקודות כ"א, אנחל דלאגדו 11 נקודות ו-7 ריבאונדים, עמית שמחון וגיא פניני 6 נקודות כ"א, שיר מוראידי 2 נקודות

קלעו לעירוני נס ציונה: ג'רמי הולוואל 16 נקודות, דקוואן קוק 15 נקודות, רביב לימונד 12 נקודות ו-5 אסיסטים, קורי פישר וג'ף וויטי 10 נקודות כ"א, טל דן 9 נקודות, גולן גוט 8 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי