ספרופולוס: "מעריץ את השחקנים". זוסמן: "הזמן עובר לאט במכבי ת"א"

יובל זוסמן
יובל זוסמן | עדי אבישי

מאמן הצהובים חילק מחמאות לחבורה שלו אחרי ה-84:91 על הפועל ת"א: "ליובל יש ביטחון, הוא קלע שלשות חשובות. גם הדקות שדורי סהר נתן היו חשובות". הישראלי שהצטיין: "מנסה להיות רגוע". בית הלחמי: "שיחקנו רך"

(גודל טקסט)

גם העובדה שמדובר בדרבי לא מרשימה את מכבי תל אביב. הצהובים, עדיין בסגל חסר, ניצחו 84:91 את הפועל תל אביב ושמרו על מאזן מושלם בליגה ועל רצף של שישה ניצחונות נגד היריבה העירונית. בהיעדרם של רוב השחקנים החשובים, המשימה הוטלה על כתפיו של יובל זוסמן שהצטיין עם 15 נק' וסלים ברגעים קריטיים כדי לתת את הניצחון לקבוצתו.

זוסמן אמר לאחר המשחק: "אני מנסה להיות כמה שיותר רגוע וכמה שפחות אמוציונלי, זה עושה לי טוב ואני אמשיך ככה. אני מרגיש הרבה יותר מבוגר מהגיל שלי, זה הכל. ככה זה במכבי, הזמן עובר לאט מאוד. שנה רגילה במכבי זה לא כמו שנה בקבוצה אחרת. אני שמח על הסיטואציה ואני אמשיך ככה. יש יותר אימונים, יותר משחקים והמשחקים קשים. כל קבוצה רוצה לנצח אותנו. לומדים מהסיטואציה כל פעם מחדש, זה לא קל, אני מקווה להמשיך עם זה".

הקשר עם ג'ייק כהן: "אני קורא לו 'סבא', כי החשיבה שלו מאוד מבוגרת. הוא לימד אותי להיות רגוע, להיות שקול. אני מקווה ללמוד כמה שאפשר מכל אחד בקבוצה".

ספרופולוס.
ספרופולוס. "יש לי פחות אופציות עם הסגל החסר" (עדי אבישי)

המאמן יאניס ספרופולוס חילק מחמאות לשחקניו: "הדרמה בסיום? לא רציתי הארכה. רציתי שננצח עם כדורסל פשוט, השחקנים הראו את האופי שלהם".

על זוסמן: "הוא קלע שלשות חשובות שבזכותן ניצחנו. יש לו את הביטחון ממני, יש לו כישרון, יש לו את כל המרכיבים להיות אפילו טוב יותר. גם ג'ייק כהן היה טוב מאוד הלילה, גם טיילר היה מאוד טוב. הדקות שדורי סהר נתן לנו היו חשובות, כי יש לי פחות אופציות עם הסגל החסר. כולם נתנו הכל כדי לנצח במשחק הזה. אני מעריץ את השחקנים שנתנו לנו ניצחון חשוב. גם אייסי היה מצוין".

מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי הסביר בסיום: "במחצית הראשונה שיחקנו מאוד רך ולא שמרנו, לא היינו בפיזיות שהיינו צריכים להיות. מגיע קרדיט למכבי שהיא קבוצה אדירה. במחצית השניה חזרנו והיה פוזשן אחד שאם היינו קולעים היינו מנצחים. השחקנים נתנו הכל אבל היינו צריכים להיות הרבה יותר הגנתיים. היינו מבולבלים ולא נתנו מספיק במחצית הראשונה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים.
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. "מגיע להם קרדיט" (עדי אבישי)

מה הלאה: "יש עשרה ימים עד המשחק הבא, ננוח ונעכל את מה שהיה היום. לטביוס וויליאמס? הוא עשה את העבודה מול אתלטים ברמה גבוהה. בצד הקבוצתי נפלנו, בעיקר בקטע ההגנתי, וחבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי