בשלישי: ב"ש תנסה לעצור את רצף ההפסדים נגד נהריה

רמי הדר
רמי הדר | דני מרון

חבורתו של רמי הדר שנוצחה בכל ארבעת המשחקים האחרונים, תארח באולם הקונכייה את הקבוצה הצפונית בליגה. האם הדרומיים ימשיכו את הרצף החיובי מהעונה שעברה?

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגת העל בכדורסל יימשך גם מחר (שלישי) עם משחק אחד בלבד. הקבוצה הצפונית בליגה, עירוני נהריה תצא דרומה ותפגוש באולם הקונכייה נגד לפני האחרונה הפועל באר שבע.

הפועל באר שבע (6:2) – עירוני נהריה (6:4)
הפועל באר שבע ספגה את הפסדה הרביעי ברציפות, 77:75 למכבי חיפה. האדומים פיגרו במשך שמונה דקות בלבד לאורך הערב, אבל ספגו ארבע נקודות ב-19 השניות האחרונות מרומן סורקין שהעניק לירוקים את הניצחון. טי.ג'יי וויליאמס רשם 24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למארחים, שנעצרו על 28.6% בלבד מהשדה ברבע הרביעי.

עירוני נהריה קטעה רצף של שלושה הפסדי בית עם 68:84 על מכבי אשדוד. הסגולים יצאו מפיגור של 16 נקודות בהפסקה בעזרת ריצת 5:33 והתרחקו מקרבות התחתית. דומיניק ווטרס סיים כטופ סקורר עם 18 נקודות, איתי שגב הוביל את הקבוצה בריבאונדים (10), מדד (24) ופלוס-מינוס (22+), במשחקו הראשון העונה מהספסל.


טי ג'יי וויליאמס. יעצור את רצף ההפסדים? (עדי אבישי)

יש לציין כי באר שבע מובילה את הליגה בריבאונדים בהתקפה עם 14.8 למשחק, נהריה מדורגת ראשונה בחטיפות עם 9.1 למשחק ובמחזור שעבר היא קבעה שיא ליגה עונתי של 15 חטיפות, 7 מהן של ניב משגב – הכי הרבה לשחקן בודד מאז טיילור ברון במחזור השני אשתקד. בעונה שעברה גברה באר שבע על נהריה בכל ארבעת המפגשים ביניהן, כאשר כל שלושת המשחקים במסגרת הליגה הוכרעו בפער דו-ספרתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי