זלמנסון: "טוב שאין זמן לנוח, אני מתרגל לסגנון כדורסל שונה"

עידן זלמנסון
עידן זלמנסון | עדי אבישי

רגע אחרי הניצחון על מכבי חיפה ורגע לפני א.א.ק, הסנטר האדום התראיין ל-103FM: "המשחק אתמול היה סוג של הכנה לאתונה. נצטרך סוג של התעלות". היכולת האישית: "ניקולה יוקיץ' הוא מודל לחיקוי עבורי, הענף השתנה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים נמצאת בחלק קריטי של העונה, עם כניסת הליגה לתנופה מלאה ועם הסיבוב השני בשלב הבתים של ליגת האלופות, והאדומים משחקים לעתים שלושה משחקים בשבוע. אתמול (ראשון) הם רשמו עוד ניצחון, 81:95 על מכבי חיפה, והעלו את מאזנן בליגה ל-1/7, ומחר כבר יתארחו באתונה בקרב על ראשות הבית במפעל האירופי.

אחד האחראים לניצחון היה עידן זלמנסון, שהתראיין היום לתוכנית הספורט של רדיו 103 FM וסיפר: "אני מבסוט, אני מרגיש בבית בהפועל ירושלים. נכנסנו למשחק נגד חיפה כסוג של הכנה לאתונה, כי גם הם קבוצה עם סקוררים. אין לנו את שחקן ההגנה הטוב ביותר שלנו ואנחנו עוד לא יודעים מתי הוא יחזור", הוסיף בהתייחסות לטרנט לוקט.

ההכנה לא.א.ק: "מודעים לעובדה שזה משחק לא קל, נצטרך סוג של התעלות כדי לצאת עם התוצאה שאנחנו רוצים. גם המשחק הקודם נגדם היה נורא קשה, הם קבוצה מאוד אגרסיבית ששומרת חזק עם שחקנים ברמות הכי גבוהות. יצאנו עם ניצחון אבל זה משחק מאוד משמעותי. נוכל להשיג ניצחון גדול לקראת השלב הבא. נגיע מוכנים עם תמיכה של הקהל, הבנתי שמגיעים משהו כמו 300 אוהדים".

זלמנסון.
זלמנסון. "גם המשחק הקודם נגדם היה קשה" (האתר הרשמי)

ההבדל בין הכדורסל האירופי לישראלי: "המפעל תורם לי מאוד, הסגנון שונה וזה סוג של כדורסל אחר, הסגנון האירופי הרבה פחות מתחכם אבל רואים סגנון משחק מאוד ברור. מתאים להפועל ברמה אחרת. יהיה משחק מאוד קשה, אבל הרמה עושה לי טוב".

עומס המשחקים: "אני אוהב את העניין שגם אם היה משחק לא טוב מהר אפשר לתקן, וגם אפשר לחזור לקרקע אחרי משחק טוב. שיחקתי שנתיים עם ראשל"צ באירופה, ונמרוד ובלאט שיחקו גם, אז כולנו מנוסים. מבינים מה זה מצריך. זה מוסיף לנו, זה שומר אותך מפוקס. אני מתרגל לסגנונות כדורסל שונים וזה טוב שאין זמן לנוח".

ההשתפרות ביכולת האישית: "אני עובד על הכל, רואים בשנים האחרונות שהכדורסל קצת השתנה, פעם היה המון סמול-בול ופתאום גבוהים קולעים ואני מנסה להתאים את עצמי לכדורסל עכשיו. המודל לחיקוי שלי הוא ניקולה יוקיץ'. אני עובד על כל מה שאני חושב לנכון שכדורסל מצריך היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי