צפו בתקציר: הפועל אילת הביסה 78:98 את מכבי אשדוד

אריק אלפסי
אריק אלפסי | עדי אבישי

הקבוצה הדרומית בליגה שעלתה עם שני זרים בלבד, ברחה ברבע השלישי והשיגה ניצחון ביתי לאחר שני הפסדים. רפי מנקו הצטיין עם 21 נקודות, אלכס צ'וברביץ' (14 נק' ו-7 ריב') בלט מנגד

(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים הפועל אילת רשמה הערב (שני) ניצחון ביתי מרשים מכבי אשדוד, עם 78:98 חד צדדי שפתח ביניהן פער של 3 נקודות. המארחת הסתדרה ללא ג'ארד טרל ובמחזור הבא יגיע לארנה נגד הפועל ירושלים. נועלת הטבלה מנגד תפגוש את הפועל באר שבע במשחק קריטי עבור שני הצדדים.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, אילת יצאה לריצה של 2:14 בין סוף הרבע השני לתחילת השלישי, ממנה האורחת כבר לא הצליחה לחזור. רפי מנקו בלט אצל האילתים עם 21 נקודות, יהונתן שולדבראנד (18 נקודות) ואריק תומפסון (17 נקודות ו-14 ריבאונדים) בלטו גם הם.

אצל אשדוד התסריט כבר פחות או יותר מוכר: התחלה צמודה, בריחה של היריבה והפסד בפער דו-ספרתי. החבורה של ברד גרינברג, שהופיעה עם שני זרים בלבד לאחר שחרורו של נואה דיקרסון, התקשתה מאוד בקליעה מבחוץ וסבלה בעיקר ממשחקו החלש ביותר העונה של ג'ונסון – ואולי בקריירה הישראלית שלו בכלל – שהחטיא את 11 זריקותיו הראשונות מהשדה וקלע סל בכורה עמוק בגארבג' טיים. דאבל-דאבל של ליאור אליהו ומשחק לחימה של אלכס צ'וברביץ' מתחת לסלים לא הספיק.

קלעו להפועל אילת: רפי מנקו (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים) 21 נקודות, יהונתן שולדבראנד 18 נקודות, אריק תומפסון 17 נקודות ו-14 ריבאונדים, זיו בן צבי 12 נקודות ו-8 אסיסטים, אבי בן שימול 10 נקודות ו-4 אסיסטים, קיוון דבנפורט (5 ריבאונדים) וג'פרי גריי 8 נקודות כ"א, לארי גורדון 2 נקודות, רזיאל חיון ונווה בן שמן נקודה אחת כ"א.

קלעו למכבי אשדוד: אלכס צ'וברביץ' 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, עמית עבו 12 נקודות, ליאור אליהו (10 ריבאונדים) ולה דונטיי הנטון 10 נקודות כ"א, אלייז'ה ג'ונסון (3 מ-16 מהשדה, 5 ריבאונדים) וסטו דגלאס (5 אסיסטים) 9 נקודות כ"א, תומר לוינסון, עודד ברנדוויין וג'וש פרואינד 4 נקודות כ"א, אפי טיומקין 2 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי