צפו בתקציר: 74:83 להפועל ירושלים על אילת בארנה

בר טימור, תמיר בלאט
בר טימור, תמיר בלאט | דני מרון

ניצחון חמישי ברציפות לקבוצה של עודד קטש, ששמרה על מאזן מושלם בביתה והתאוששה מהפסד לא.א.ק אתונה. תמיר בלאט, שהוביל שישה קלעים בספרות כפולות, הצטיין עם 15 נקודות ותשעה אסיסטים

(גודל טקסט)

גם ללא טרנט לוקט שטרם חזר ארצה ובלי טיישון תומאס שנפצע ולא חזר לשחק במחצית השנייה, להפועל ירושלים יש מספיק כלים כדי לנצח. מחזיקת הגביע קיבלה הערב (שבת) שישה שחקנים בספרות כפולות ושמרה על 100% הצלחה בפיס ארנה גם במשחק התקפי רחוק ממבריק שלה, עם 74:83 על הפועל אילת, הניצחון החמישי ברציפות של עודד קטש ושחקניו. האדומים, שיצאו לפגרת חג המולד בליגת האלופות, יתארחו ביום רביעי למשחק השלמה מסקרן מול מכבי ראשל"צ.

הפועל ירושלים פתחה עם תמיר בלאט, ג'ייקובן בראון, נמרוד לוי, טיישון תומאס ועידן זלמנסון, הפועל אילת עם זיו בן צבי, לארי גורדון, רפי מנקו, קיוון דבנפורט ואריק תומפסון. בן צבי קלע את הסל הראשון במשחק, תומאס קלע את שני הבאים אבל תומפסון הפך ל-4:5. האדומים העבירו הילוך בהגנה, ועם שלשות של בלאט וטימור עלו ל-5:10. טימור סגר 8 נקודות ללא מענה ושלח את אריק אלפסי לפסק זמן, דבנפורט ומנקו החזירו את ההתקפה של האורחים למסלול אבל זלמנסון קבע 9:14. סולימאן בריימו וג'יימס פלדין עלו על הלוח, לפני שמנקו צימק ל-17:13 אחרי 10 דקות.

אבי בן שימול שעלה מהספסל הזין את תומפסון באסיסטים מופלאים, בעוד בצד השני בלאט הפגיז שלוש שלשות תוך קצת יותר מדקה ודאג להגדיל את הפער ל-20:28. מנקו ותומפסון שוב קירבו את האורחים, אבל בראון ופלדין הרחיקו אותם במהירות עם צליפות מבחוץ ותומאס פתח לראשונה פער דו-ספרתי, 25:35. המשחק קצת התחמם עם טכניות לחובת ספסלי שתי הקבוצות, דבנפורט נאבק כדי למזער נזקים אבל בריימו ובראון הגדילו עד ההפסקה ל-31:45.


ג'קובן בראון וג'יימס פלדין. ניצחון ביתי לא קל (דני מרון)

בן שימול ומנקו קירבו את אילת במעט, פלדין ובלאט באסיסטים יפים לזלמנסון ובריימו קבעו 38:50. תומפסון נלחם בצבע, ושולדבראנד קלע את השלשה השנייה של אילת במשחק, טימור ענה בשלשה משלו אבל דבנפורט בתיקון מריבאונד התקפה הוריד ל-57:47. זלמנסון קלע, שולדבראנד צימק לחד-ספרתי בשלשה נוספת, טימור קלע במעבר, אבל בן צבי בסל ואסיסט לדבנפורט הוריד ל-61:54 לפני עשר הדקות האחרונות.

שולדבראנד הכניס כדור נהדר לדבנפורט, אבל החטיא בשתי ההתקפות הבאות וראה את פלדין ובריימו מגדילים ל-56:65 בסלים קלים. מנקו שלח את קטש לפסק זמן עם שלשה, זלמנסון קלע מחצי מרחק אבל שולדבראנד בשלשה נוספת הוריד ל-67:62. בלאט הגיב בשלשה, שולדבראנד חדר יפה לסל הראשון שלו בתוך הקשת ודבנפורט צימק ל-70:66 בלבד. פלדין דייק פעמיים מהקו והוסיף חטיפה, בראון מהקו הגדיל ל-66:74. לוי סגר ריצת 0:6 בסל הראשון שלו, בלאט הוסיף אסיסט נפלא לטימור אבל דבנפורט שמר את המשחק פתוח בשלשה, 69:78. דבנפורט תיקן החטאה של עצמו וגם סחט עבירה, פלדין קלע שלשה וטימור הגדיל ל-72:82 מהקו. דבנפורט המצוין סחט עוד עבירה אבל החטיא פעמיים מהקו, בראון פספס בצד השני ושולדבראנד עוד הטביע, אבל זה היה מאוחר מדי ובראון קבע את תוצאת הסיום מהקו, 74:83.

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 15 נקודות ו-9 אסיסטים, בר טימור 13 ו-5 אסיסטים, ג'ייקובן בראון 12, ג'יימס פלדין 12, סולימאן בראימו 12 ו-7 ריבאונדים, עידן זלמנסון 10, טיישון תומאס 7, נמרוד לוי 2.

קלעו להפועל אילת: קיוון דבנפורט 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, יהונתן שולדבראנד 16 ו-6 אסיסטים, אריק תומפסון 15 ו-11 ריבאונדים, רפי מנקו 12 ו-7 ריבאונדים, זיו בן צבי 4, אבי בן שימול 2 ו-6 אסיסטים. 

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי