סטפאנוס דדאס חתם בהפועל חולון עד תום העונה

סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס | באדיבות הפועל חולון

המאמן היווני חתם ויחליף את שרון דרוקר, בשנתיים האחרונות אימן את איסטנבול בשאקשיר ושימש כעוזר מאמן של נבחרת סלובניה: "נרגש להיות חלק ממועדון היסטורי"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

מועדון הכדורסל הפועל יונט חולון הודיע היום (ראשון) באופן רשמי על החתמתו של סטפאנוס דדאס כמאמן החדש של הקבוצה עד לסיום העונה. דדאס (37) נמצא כבר שנים רבות בתחום האימון, ומגיע לחולון לאחר ארבע עונות כמאמן ראשי בליגה הטורקית. שנתיים בגזיאנטפ (שם שימש קודם לכן כעוזרו של יורי זדובץ') ובשנתיים האחרונות אימן את איסטנבול בשאקשיר.

בעברו היה עוזר מאמן בנבחרת סלובניה, אריס סלוניקי, פאוק סלוניקי וספרטק סנט פטרסבורג. עם החתימה אמר דדאס: "אני מאוד נרגש להיות חלק ממועדון היסטורי כמו הפועל חולון. הסיבה המרכזית שגרמה לי להגיע לכאן היא התמיכה והאהדה המוכרת של האוהדים והקבוצה. אתן 100% מעצמי להצלחת הקבוצה ושכולם, מההנהלה ועד האוהדים יהיו גאים ויראו קבוצה לוחמת על המגרש מהתחלה ועד הסיום".  

הבעלים של הקבוצה, שלמה אייזיק אמר: "ברצוני לאחר לדדאס ולנו הצלחה בדרכנו החדשה והמשותפת. לאחר לא מעט טלטלות וחוסר יציבות, אני מקווה שנעלה על דרך המלך ושהנר הראשון של חנוכה אותו נדליק הערב יאיר לנו את הדרך ביחד, וביחד עם השחקנים, הצוות המקצועי, האוהדים הנאמנים וכל מי שעושה וטורח למען הקבוצה, נצליח במשימות שעדיין בפתחנו. חג חנוכה שמח ומלא באור". 

דדאס יצפה הערב במשחק של חולון בחיפה, יחזור ליוון וביום רביעי ישוב לארץ ויתחיל באימון הקבוצה. בשבת הוא אמור לעמוד על הקווים במשחק החוץ של חולון בירושלים.כידוע, הפועל חולון המדורגת במקום התשיעי בטבלת ליגת ווינר סל עם חמישה ניצחונות בלבד ותנסה הערב נגד מכבי חיפה להתאושש מהתקופה הרעה שהובילה לפיטוריו של שרון דרוקר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי