צפו: לימונד פגש את האקסית, נס ציונה גברה על הפועל ת"א

רביב לימונד
רביב לימונד | מאור אלקסלסי

הגארד הוותיק קלע 13 נקודות נגד קבוצתו לשעבר בניצחון 80:95 של הכתומים שחזרו לנצח. מנגד האדומים רשמו הפסד שני ברציפות ג'ף וויטי (24 נק') בלט אצל המנצחת, מנגד לטאביוס וויליאמס קלע 27

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 של ליגת ווינר המשיך היום (שני) ועוד לפני המשחק של מכבי תל אביב בגן נר, מול גלבוע גליל, עירוני נס ציונה חזרה למסלול הניצחונות לאחר 80:95 על הפועל תל אביב. שתי הקבוצות פתחו את המשחק עם מטווח מחוץ לקשת ואף אחד לא ברחה אחת לשנייה. רביב לימונד עלה מהספסל וקלע נקודות ראשונות מול קבוצתו לשעבר. בסיום הרבע הראשון הובילה הפועל תל אביב 15:16.

המארחת נכנסה לעניינים בפתיחת הרבע השני ועלתה ליתרון 18:24 לאחר ריצת 0:9. הפועל תל אביב לקחה פסק זמן וחזרה עם ריצת 0:7 משלה והחזירה את היתרון. ג'ף וויטי ודקוואן קוק השיבו את המומנטום לכתומים וירדו למחצית ביתרון 35:44.

נס ציונה פתחה את הרבע השלישי עם שתי שלשות ועלתה ליתרון 15. הפועל תל אביב שוב פתחה בריצה של 0:9 והורידה את הפער לחד ספרתי. אך נס ציונה שוב חזרה לעניינים ירדה לרבע האחרון ביתרון דו ספרתי, 56:68. הפועל תל אביב חזרה ובגדול ברבע האחרון. לנזל סמית, לטאביוס וויליאמס וים מדר הורידו את הפיגור לחמש בלבד, אך ג'ף וויטי וטל דן החזירו את הפער לדו ספרתי, ממנו האדומים כבר לא חזרו. זה נגמר עם 80:95 לנס ציונה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי