ספרופולוס: "לא יודע אם לצחוק או לבכות אחרי משחק כזה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי ת"א התקשה לשמוח למרות ניצחון דרמטי על גלבוע/גליל, כשרוב שחקניו בילו מעל 40 דקות על הפרקט, רגע לפני מפגש עם אנדולו: "מקווה שהשאר יגיעו מוכנים יותר. ניצחנו בזכות הלב"

(גודל טקסט)

ככל שמכבי תל אביב הולכת וצוברת עוד ועוד ניצחונות יוקרתיים ביורוליג, גובר הדיון סביב חזרתה לצמרת האירופית. אולם, גם בליגה, העליונות של הצהובים היא כזו שלא נראתה כבר שנים והניצחון אתמול (שני) 110:112 על הפועל גלבוע/גליל, בתום שתי הארכות, הבליט זאת.

שישה שחקנים בלבד היו ברוטציה של יאניס ספרופולוס, שנאלץ לנסוע עם שחקניו לגן נר ללא טיילר דורסי ואות'לו האנטר החולים, זאת בנוסף לרשימת הפצועים הארוכה. ארבעה שחקנים של מכבי תל אביב שיחקו אתמול מעל 40 דקות, בראשם ג'ייק כהן עם 48 (!), כשדני אבדיה בילה על הפרקט במשך 36 דקות ואלייז'ה בראיינט רשם 31 "בלבד" בעיקר כי ביצע את העבירה החמישית שלו דקה בתוך ההארכה.

וגם זה לא עצר את אלופת המדינה, שקלעה 11 נקודות בדקה האחרונה של הזמן החוקי כדי לכפות הארכה ושרדה שלשה דרמטית של אדגר סוסה שכפתה הארכה שנייה, בדרך לניצחון מספר 11 שלה בליגה, שסגר סיבוב ראשון מושלם והשווה את פתיחת העונה הטובה ביותר של הקבוצה מאז עונת 2005/06.

ג'ייק כהן. 48 דקות על הפרקט (דני מרון)

ספרופולוס סיכם בסיום: "ניצחנו בזכות הלב של השחקנים. גלבוע הגיעה טרייה יותר והתכוננה במשך שבוע שלם למשחק הזה, לא קל לשחק שתי הארכות. פרטים קטנים הכריעו. השחקנים לא ויתרו, בדקות האחרונות של ההארכה השנייה עשינו כמה מהלכים טובים והכרענו את המשחק".

כמובן שלניצחון היה מחיר כבד לאור העמוס הגדול שנוצר על אלו שכן היו כשירים למשחק אתמול, כל זה לפני עוד משחק קשה ביותר במסגרת היורוליג, נגד אנדולו אפס. לכן, כשנשאל האם עדיף היה להפסיד מאשר לשחק עשר דקות נוספות, המאמן השיב: "כמובן. אני לא יודע אם לצחוק או לבכות אחרי משחק כזה, כמובן שאנחנו רוצים לנצח אבל משחק כזה, בסגל כל כך קצר, גורם לעייפות גדולה יותר אצל ששת השחקנים האלה. אני מקווה שהשאר יגיעו מוכנים יותר למשחק נגד אנדולו".

הצהובים ימריאו מחר לטורקיה לקראת המפגש עם סגנית אלופת היורוליג, שאמנם מגיעה לאחר הפסד דרמטי לצסק"א מוסקבה, אך לדעת רבים מציגה את היכולת הטובה ביותר במפעל עד כה. בקבוצה יקוו לקבל את טאריק בלאק בחזרה עד יום חמישי, אך הסיכוי שהסנטר יקח חלק בהתמודדות קלוש, אחרי שבועיים בהם לא התאמן עם הקבוצה.

סקוטי ווילבקין. ערב גדול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי