צפו בתקציר: הפועל ירושלים ניצחה 65:73 את מכבי ראשון לציון

שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים | FIBA

החניכים של קטש צלחו משוכה קשה מאוד, וחיברו ניצחון שישי ברציפות בליגה. במשחק שהיה צמוד בכל דקותיו, בראון (17 נק') בלט עם פעולות חשובות בדקות הסיום והכריע. סווינג צלף 20 נק' מנגד. בלאט נפצע בקרסול

(גודל טקסט)

במשחק שנדחה מהמחזור השישי בליגת העל, הפועל ירושלים גברה הערב (רביעי) 65:73 על מכבי ראשון לציון, במשחק שהיה צמוד מתחילתו ועד הבאזר האחרון. ג'ייקובן בראון, לא בפעם הראשונה, לקח על עצמו את האחריות בסיום והוביל את קבוצתו לניצחון עם 17 נקודות.

לאחר שגברה על הפועל אילת בארנה, חניכיו של עודד קטש רשמו ניצחון שישי ברציפות במסגרת הליגה, זאת למרות ערב אדיר של ג'ורדן סווינג, שהציג ידית אדירה, קלע באחוזים גבוהים מכל מרחק ושמר את הכתומים בתמונה עם 20 נקודות.

כאמור, הרבע האחרון נפתח בצורה צמודה מאוד, כאשר מלבד בראון, ג'יימס פלדין תרם מאוד בדקות הסיום, סיים עם 12 נקודות, כמו סולימאן בריימו ועזר לירושלמים לנצח בעיר היין. נמרוד לוי ועידן זלמנסון תרמו גם הם משמעותית למשחק, קלעו 10 נקודות כל אחד, ובכלל הראו את ההבדל הגדול בין הספסלים – 5:29 לטובת האדומים-שחורים.


פלדין. היה שם בדקות הסיום (דני מרון)

תמיר בלאט נפצע במהלך ההתמודדות וירד מהפרקט עד לסיום המשחק, אך קבוצתו הצליחה להסתדר בסופו של היום ועלתה למקום השני בטבלה, על חשבונה של נס ציונה. במחזור הבא הפועל חולון מחכה לקטש וחבורתו, למשחק עם יריבות אדירה. החבורה של גיא גודס תצפין לנהריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי