צפו בתקציר: מונרו חזר בגדול והוביל את ראשל"צ ל-85:94 על הפועל ת"א

דריל מונרו
דריל מונרו | עודד קרני

דאבל-דאבל מרשים של הסנטר, שהתאושש מפציעה, עזר למארחת לצאת מפיגור במחצית לניצחון על האדומים. שחקניו של בית הלחמי רשמו הפסד שלישי ברציפות

(גודל טקסט)

 המחזור ה-12 בליגת ווינר סל יצא הערב (שבת) לדרך בבית מכבי, שם אירחה מכבי ראשל"צ את הפועל ת"א. כמה שמכבי ראשל"צ התגעגעה לדריל מונרו. אחרי היעדרות של מספר שבועות בשל פציעה, חזר הסנטר לסגל ביום רביעי שעבר, אבל הוגבל לשתי דקות בלבד. הערב (שבת) הוא כבר פתח בחמישייה ובאחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, הוביל את סגנית האלופה למחצית שנייה מצוינת וניצחון 85:94 על הפועל ת"א.

עד הרבע הרביעי, הפער לא עלה על 6 נקודות לאף אחת מהקבוצות, אלא שאז מונרו ואלכס המילטון הנהדר יצאו לריצה שסגרה את הסיפור. אחרי שספגה 52 נקודות במחצית הראשונה, החבורה של גיא גודס חזרה קשוחה ואגרסיבית יותר מחדרי ההלבשה ובעזרת ההגנה החזקה שאפיינה אותה בשאר הניצחונות העונה, ברחה לאדומים.

הפועל ת"א מנוצחת בפעם השלישית ברציפות, בעיקר בגלל משחק מפוזר מאוד ונחיתות בולטת בריבאונד. ג'ורדן המילטון שוב פתח נהדר והתקרר, לטאביוס וויליאמס היה רחוק מהמספרים הרגילים שלו ונוצח בנוקאאוט במצ' אפ מול מונרו וגם משחק טוב של חואקין שוכמן ומארק ליונס לא הספיק. ביום חמישי יארחו האדומים את הפועל גלבוע/גליל, בידיעה שהפסד נוסף יגרום להם לחזור להסתכל בחשש כלפי מטה בטבלה במקום למעלה.

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים (עודד קרני)
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים (עודד קרני)
חזר בגדול. דריל מונרו מול לטאביוס וויליאמס (עודד קרני)
חזר בגדול. דריל מונרו מול לטאביוס וויליאמס (עודד קרני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי