צפו בתקציר: 84:91 לירושלים על חולון בבכורה של דדאס

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | דני מרון

מחזיקת הגביע שוב העבירה הילוך בהגנה בדקות הסיום והאריכה את רצף הניצחונות שלה לשבעה. קבוצתו של עודד קטש נותרה צמודה למכבי תל אביב במאבקי הצמרת, המאמן היווני של הסגולים נוצח במשחקו הראשון

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים נשארת צמודה למכבי ת"א בקרב על המקום הראשון בליגת ווינר סל. ללא תמיר בלאט הפצוע, טרנט לוקט שנמצא בארה"ב וג'ון הולנד שעדיין לא נחת בארץ, עבדה הערב (שבת) מחזיקת הגביע קשה מול הפועל חולון ואף פיגרה בשמונה נקודות ברבע השני, אבל ריצה גדולה לפני ההפסקה ורבע אחרון טוב בהגנה, סידרו לה ניצחון שביעי ברציפות, 84:91.

ירושלים אמנם ספגה כמעט תשע נקודות מעל הממוצע שלה ערב המשחק, אבל ברבע הרביעי עצרה את המתפרצות של חולון, גרמה לה להכפיל את מספר האיבודים שלה (5 ברבע האחרון) ובזכות השליטה בריבאונד שמרה על 100% בבית. סולימאן בראימו היה נהדר עם שיא עונתי של 25 נקודות, ג'יימס פלדין כרגיל חרך את הרשתות בפיס ארנה עם ארבע שלשות וטיישון תומאס רשם דאבל-דאבל נגד האקסית. ג'ייקובן בראון, שהחליף את בלאט בעמדת הרכז, סבל מיום קליעה רע (3 מ-15 מהשדה), אבל מסר 8 אסיסטים לעומת 2 איבודים.

חולון הראתה מגמת שיפור מסוימת בפרמיירה של סטפאנוס דדאס על הקווים, אבל איבדה את המשחק בכמה דקות רעות לפני ההפסקה, כאשר דווקא אחרי ריצה מרשימה שלה, ספגה 17 נקודות ללא מענה וחזרה לרדוף עד לסיום. טרוי קופיין ומרקוס פוסטר בלטו עם 23 נקודות כל אחד, אבל האקסים של ירושלים, יוגב אוחיון וגיא פניני, לא הצליחו להיכנס למשחק וסיימו עם הפלוס-מינוס הכי נמוך בקבוצה. חולון יורדת למאזן שלילי אחרי הפסד חוץ נוסף ואת 2020 היא תרצה לפתוח ברגל ימין ביום רביעי במשחק בית חשוב מול הפועל אילת.


טיישון תומאס. משחק ביתי נהדר (דני מרון)

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בראימו 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'יימס פלדין 20, טיישון תומאס 16 ו-11 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 11 ו-8 אסיסטים, נמרוד לוי 10, בר טימור 5, עידן זלמנסון 4.

קלעו להפועל חולון: טרוי קאופיין ומרכוס פוסטר 23 כ"א, טי ג'יי קליין 15, ריאן תומפסון 12, אנחל דלגאדו ויוגב אוחיון 4 כ"א, גיא פניני 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי