בשני: שתי הצפוניות ייפגשו ברוממה, אשדוד תתארח בנס ציונה

גרגורי ורגאס
גרגורי ורגאס | מאור אלקסלסי

עירוני נהריה תגיע להיכל רוממה ותפגוש את מכבי חיפה, כששתי הקבוצות מחפשות ניצחון שני רצוף. באולם לב המושבה, הדרומיים ינסו לקטוע רצף של תשעה הפסדים נגד הקבוצה שגברה עליה פעמיים העונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגת העל בכדורסל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים. בראשון ייפגשו שתי הקבוצות הצפוניות בליגה, מכבי חיפה ועירוני נהריה, ובשני תארח עירוני נס ציונה את מכבי אשדוד, האחרונה בטבלה.

מכבי חיפה – עירוני נהריה (18:15)
שתי הקבוצות ינסו לרשום ניצחון שני ברציפות, כאשר האורחת תנסה לנצח בהיכל רוממה אחרי שהפסידה בו בשלושת הביקורים האחרונים. לפני חודש, שתי הצפוניות נפגשו בעין שרה ואז ניצחה מכבי חיפה 67:82.

הירוקים מגיעים לאחר תצוגת השיא שלהם העונה, שהסתיימה בניצחון ביתי מוחץ 60:92 על הפועל חולון, כאשר במהלך המשחק ההפרש טיפס כבר ל-42 נקודות. החיפאים קלעו 14 שלשות באותו ערב, בהובלתו של ג'יימס יאנג שצלף 7 מתוכן וסיים עם 32 נקודות. מי שהצטיין לצדו של יאנג היה גרגורי ורגאס, שתרם 15 נקודות וחילק לא פחות מ-14 אסיסטים מבלי לאבד כדור אחד.

ג'יימס יאנג. שוב יוביל את מכבי חיפה? (מאור אלקסלסי)
ג'יימס יאנג. שוב יוביל את מכבי חיפה? (מאור אלקסלסי)

הסגולים השיגו ניצחון ביתי שני ברציפות במחזור הקודם, אחרי ששרדו מותחן שהגיע לשלוש הארכות נגד מכבי ראשון לציון וניצחו 114:118. דומיניק ווטרס, שכפה הארכה שנייה באותו משחק עם סל הבאזר, כיכב עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, כשטוני גפני וג'רל מקניל סייעו לו עם 22 נוספות כל אחד.

עירוני נס ציונה – מכבי אשדוד (18:30)
"הדולפינים", שעד כה נמצאים במסלול הבטוח לעבר ירידה לליגת המשנה, יקוו לרשום ניצחון חוץ ראשון מאז חודש מאי האחרון, אז הצטיין בשורותיהם פול סטול שחזר לקבוצה כשחתם בה אתמול. הכתומים גברו על קבוצתו של בראד גרינברג פעמיים בחודשיים האחרונים, 69:93 בחוץ במסגרת גביע המדינה ו-69:81 באולם לב המושבה בליגה.

נס ציונה ניצחה 80:95 את הפועל תל אביב בשבוע שעבר, בעיקר בגלל שפגעו ב-70.3% אחוזים בזריקות שלהם לשתי נקודות – הנתון השני בטיבו בתולדות המועדון בליגת העל. ג'ף וויטי הצטיין נגד האדומים עם 24 נקודות ובנוסף חסם לא פחות מחמש זריקות, כאשר דקוואן קוק הוסיף 21 וצלף חמש פעמים מחוץ לקשת.

פול סטול. בא להציל את אשדוד (אודי ציטיאט)
פול סטול. בא להציל את אשדוד (אודי ציטיאט)

אשדוד ספגה את הפסדה התשיעי ברציפות כשנכנעה 79:77 להפועל באר שבע אחרי שדשון באטלר קבר שלשת ניצחון בשנייה האחרונה. הדרומיים התחזקו בשני שחקנים לאחרונה, כשבנוסף לסטול חתם בקבוצה גם אייק אופייבו, אך כדי לצאת מהמקום האחרון בטבלה הם יצטרכו להתחיל לאסוף ניצחונות כבר ממחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי