צפו: גלבוע/גליל חזרה מפיגור דו ספרתי וניצחה 74:76 את הפועל אילת

ג'ארמר גאלי
ג'ארמר גאלי | רום שקד

לאחר הדרמה נגד מכבי ת"א, החבורה של ליובין פעם נוספת נגררה לדרמה עד השניות האחרונות, אך גאלי היה שם שוב עם סל מכריע וניצח את המשחק בשניות הסיום. הדרומיים הובילו ב-10 הפרש במחצית השנייה

(גודל טקסט)

כמו במחזור שעבר, הפועל גלבוע/גליל הייתה שותפה למשחק דרמטי ביותר, אך הערב (ראשון), החבורה של ליאור ליובין גילתה אופי רב, וחזרה מפער דו ספרתי נגד הפועל אילת במהלך המחצית השנייה וניצחה 74:76, בעיקר בזכות עוד משחק גדול ג'ארמר גאלי, שקלע את סל הניצחון לקראת הבאזר האחרון.

על אף ההפסד במחזור הקודם בירושלים, החבורה הדרום הראתה כבר מהרבע הראשון שהיא מתכוונת להיות זאת שיוצאת מגן נר עם הניצחון. יהונתן שולדבראנד, שנמצא בעיצומו של חודש אדיר, היה השחקן הפעיל ביותר בפתיחת המשחק, ולמעשה עזר לקבוצתו לברוח במהלך המחצית הראשונה, שהסתיימה ב-36:44 לטובת הפועל אילת.

הקבוצה המקומית התעוררה במהלך המחצית השנייה. ג'סטין טילמן, שהיה מהמצטיינים גם במשחק הקודם נגד מכבי תל אביב, היה הבורג המרכזי בחזרה של האדומים לבנים למשחק, ובמהלך הרבע האחרון ספיק דאנק מרשים והעביר לגליל את היתרון.


ליובין. קאמבק גדול של קבוצתו (דני מרון)

הדרמה הגדולה התנקזה לדקות הסיום. כדקה ועשרים לסיום, רייבונטה רייס מאילת קלע שלשה דרמטית וקבע 72:74 לקבוצתו. מנגד, ג'ארמר גאלי דייק פעמיים וקבע שוויון כשעל השעון היו 44 שניות לבאזר. אותו גאלי לקח על עצמו את הכדור האחרון של גליל במשחק, ובמהלך אישי נהדר העניק לה את הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי