צפו בתקציר: ניצחון בכורה לדדאס בחולון, 85:90 על הפועל אילת

מרקוס פוסטר, טי ג'יי קליין
מרקוס פוסטר, טי ג'יי קליין | ליגת האלופות של פיב"א

הדרומיים כבר הובילו ב-18 הפרש במהלך הרבע השני, אבל ערב נהדר של שלומי הרוש, שהוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 21, סחף את הסגולים לניצחון אחרי שני הפסדים רצופים

(גודל טקסט)

המאמן היווני סטפאנוס דדאס השיג הערב (רביעי) את ניצחון הבכורה שלו בהפועל חולון, כשזו גברה 85:90 על הפועל אילת במגרשה הביתי וקטעה רצף של שני הפסדים. האורחת שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה, שבה יתרון השיא שלה הגיע ל-18 נקודות, אלא שהסגולים התעוררו באמצע הרבע השני והשלימו מהפך במחצית השנייה, בדרך לניצחון ליגה שישי העונה שהעלה זמנית את הקבוצה למקום החמישי בטבלה. אילת, מצדה, עדיין ללא ניצחון חוץ העונה וירדה למאזן 9:4, כשהיא עלולה גם לסיים את המחזור במקום העשירי אם הפועל תל אביב תנצח מחר.

חולון קיוותה לרשום למשחק את ג'ו אלכסנדר, אך נאלצה להסתדר בלי הפורוורד שחזר לקדנצייה שנייה בשורותיה מכיוון שהשחרור שלו מקבוצתו הקודמת לא הגיע בזמן. אם זה לא היה מספיק, אז הסגולים איבדו גם את ראיין תומפסון במהלך המשחק, לאחר שזה נפצע כבר בדקות הפתיחה. למזלה, היא נהנתה מיכולת מעולה של הקפטן שלומי הרוש ומערב קליעה מצוין של גיא פניני, שהפך הערב לשחקן השני בתולדות ליגת העל שחוצה את קו 600 השלשות, אחרי דורון ג'מצ'י.

קלעו להפועל חולון: שלומי הרוש 21, טי ג'יי קליין 19, גיא פניני 18, מרכוס פוסטר 16 (8 אסיסטים), אנחל דלגאדו 10, יוגב אוחיון 6.

קלעו להפועל אילת: קיוון דבנפורט 25, רייבונטה רייס 21, רפי מנקו 14, אריק תומפסון ולארי גורדון 7 כל אחד, אבי בן שימול 5, יהונתן שולדבראנד 4, זיו בן צבי 2.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי