צפו: הפועל ת"א גברה 93:96 על גלבוע/גליל, ראשל"צ ניצחה באשדוד

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

האדומים עצרו את רצף שלושת ההפסדים עם ניצחון בית קשה, לטאביוס וויליאמס בלט עם 24 נק' ו-14 ריב'. הקבוצה מעיר היין ניצחה 81:94 הודות ל-32 נקודות של אלכס המילטון. מהפך אדיר לנס ציונה מול מכבי חיפה

(גודל טקסט)
במקביל למשחק של מכבי תל אביב בקובנה במסגרת היורוליג, המחזור ה-13 בליגת ווינר סל ננעל הערב (חמישי) עם שלושת המשחקים האחרונים. הפועל תל אביב קטעה את רצף ההפסדים עם 93:96 על הפועל גלבוע/גליל, מכבי ראשון לציון ניצחה 81:94 באשדוד ועירוני נס ציונה השיגה 91:98 ביתי על מכבי חיפה אחרי מהפך אדיר ורבע אחרון בלתי נשכח.

 
הפועל תל אביב – הפועל גלבוע/גליל 93:96
אחרי שלושה הפסדים רצופים, האדומים הציגו את אחד ממשחקי ההתקפה הטובים ביותר שלהם העונה והתאוששו לעיני הקהל הביתי עם 93:96 מול הפועל גלבוע/גליל. מי שהצטיין פעם נוספת היה לטאביוס וויליאמס הנפלא, שסיים עם דאבל-דאבל, הפעם של 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, כאשר ג'ורדן המילטון תרם 23 נקודות והשניים הוליכו את המאמן אריאל בית הלחמי לניצחון קריטי נגד האקסית מהצפון. מן העבר השני, האורחת סבלה ממשחק רע מאוד של ג'ארמר גאלי שסיים עם 10 נקודות ואחוזים רעים מאוד מהשדה. לקח להפועל ת"א רבע וקצת כדי להתניע, אבל ברגע שזה קרה, היא סוף סוף הראתה את הפוטנציאל הגדול שלה. האדומים הלחוצים נקלעו לפיגור 11 נקודות בפתיחה, אבל רבע שני גדול של 19:35 שינה את כיוון הרוח והעניק להם זריקת הרגעה.

 

מכבי אשדוד – מכבי ראשון לציון 94:81 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

בפעם השנייה השבוע, מכבי ראשל"צ נתנה ליריבתה פור של מחצית אחת לפני שהעבירה הילוך – וגם הפעם זה הספיק לניצחון. סגנית האלופה ניצחה את הרבע השלישי 18:32, נטלה את השליטה במשחק ולא הסתכלה יותר לאחור בדרך לניצחון חוץ 81:94 על מכבי אשדוד. מי שרשם שיא אישי היה אלכס המילטון, שהוביל את הקבוצה מעיר היין עם 32 נקודות. מנגד, אשדוד סבלה מחסרונו של ליאור אליהו החולה ו-25 נקודות של אלייז'ה ג'ונסון ולה דונטיי הנטון לא הספיקו לנועלת הטבלה.

עירוני נס ציונה – מכבי חיפה 91:98 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

לפעמים גם רבע אחד גדול מספיק לניצחון. עירוני נס ציונה עמדה על 4 מ-20 בלבד מעבר לקשת ב-30 הדקות הראשונות ופיגרה ב-10 נקודות אחרי מכבי חיפה, אלא שברבע הרביעי היא הפגיזה 33 נקודות עם 7 מ-11 לשלוש והשיגה את ניצחונה השני העונה על הירוקים, אחרי 16:33 בעשר הדקות האחרונות וארבע שלשות קריטיות של גולן גוט.
 

 



להט מחוץ לקשת ברבע האחרון. גולן גוט (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי