Sport1 Banner

ביום ראשון: מכבי תל אביב המושלמת נגד נס ציונה

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

המחזור ה-14 בליגת העל יימשך עם שלושה משחקים. הצהובים עם סגל חסר, יארחו את הכתומים. מכבי חיפה תפגוש ברוממה את מכבי ראשל"צ והפועל חולון תארח את גלבוע/גליל

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגת העל בכדורסל ימשך ביום ראשון עם שלושה משחקים. מכבי תל אביב שטרם נוצחה העונה בליגה, תארח את עירוני נס ציונה. מכבי חיפה תפגוש ברוממה את מכבי ראשון לציון והפועל חולון תארח את מכבי ראשון לציון.

מכבי חיפה – מכבי ראשל"צ (19:00) 
מכבי חיפה פתחה את השבוע עם ניצחון ביתי 78:84 על עירוני נהריה וסיימה אותו בהפסד חוץ מתסכל לעירוני נס ציונה, 98:91. מכבי ראשל"צ יצאה מפיגור במחצית בשני משחקיה האחרונים לניצחונות 85:94 על הפועל ת"א בבית ו-81:94 על מכבי אשדוד בחוץ. מכבי ראשל"צ ניצחה בחמישה משבעת משחקי החוץ האחרונים שלה מול מכבי חיפה, כולל פעמיים בסדרת רבע גמר הפלייאוף הדרמטית ביניהן בעונת 15/16 שהוכרעה בניצחון 2:3 לכתומים, שהמשיכו לאליפות היסטורית.

הפועל חולון – הפועל גלבוע/גליל (19:20)
ג'ו אלכסנדר יערוך בכורה מחודשת בחולון. ראיין תומפסון עבר בדיקת MRI ששללה אפשרות לקרע או מתיחה בשריר הירך האחורי והוא אמור לעמוד לרשות הצוות המקצועי. הפועל חולון קטעה רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות עם 85:90 ביתי על הפועל אילת, במשחק בו חזרה מפיגור 18 במחצית הראשונה. הפועל גלבוע/גליל עומדת על רצף של שלושה משחקים שהוכרעו בפער של התקפה אחת: הפסד 112:110 למכבי ת"א בתום שתי הארכות, ניצחון 74:76 על הפועל אילת והפסד 96:93 להפועל ת"א.

מכבי ת"א – עירוני נס ציונה (21:05) 
ג'ייק כהן יקבל לפני המשחק את תואר שחקן חודש דצמבר בליגת ווינר סל ומלגת לימודים בסך 1,000 דולרים מתנת רענן כץ. יאניס ספרופולוס יקבל את תואר מאמן חודש דצמבר. מכבי ת"א שמרה על מאזן מושלם בליגה לאחר 63:80 בחוץ על הפועל באר שבע. הצהובים שוב הסתדרו בסגל חסר, לא ספגו מעל 17 נקודות באף רבע וסגרו חודש נוסף ללא הפסדי ליגה. עירוני נס ציונה התאוששה מהפסד הבית המפתיע למכבי אשדוד, כאשר גברה על מכבי חיפה 91:98 בזכות רבע אחרון גדול בו ניצחה 16:33.

 

 

 

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי