צפו בתקציר: הפועל ירושלים גברה 82:88 על עירוני נהריה

דומיניק ווטרס, ג'ון הולנד
דומיניק ווטרס, ג'ון הולנד | מאור אלקסלסי

שלושה ימים לפני ראסטה וכטה, מחזיקת הגביע נמנעה מההפסד באולם הצפוני בליגה, בזכות רבע אחרון מוצלח. תומאס הצטיין עם 18 נק', הולנד רשם בכורה מוצלחת. 26 נק' של ווטרס לא הספיקו למארחת

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני משחק החוץ של הפועל ירושלים נגד ראסטה וכטה, הפועל ירושלים רשמה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות. הפעם אחרי משחק חוץ קשה נגד עירוני נהריה שהובילה ברוב שלבי המשחק, אך חבורתו של עודד קטש התעלתה בדקות הסיום והשיגה 82:88. הפורוורד החדש ג'ון הולנד, שקיבל את השחרור הבינלאומי ורשם דקות ראשונות בקבוצה של עודד קטש, גם תמיר בלאט חזר. נהריה מנגד רשמה הפסד ליגה שני ברציפות

מהלך המשחק
הרבע הראשון התחיל בקצב גבוה, איגור קולשוב צלף שתי שלשות וגם טוני גפני וטראוויס ווריק קלעו מחוץ לקשת, אך תמיר בלאט עלה מהספסל והכניס את ירושלים לעניינים והורידו את הפיגור ל-27:24 בסיום הרבע הראשון. קולושוב שחזר למגרש העלה את נהריה ליתרון 28:33, וירושלים הפכה בחזרה לאחר נקודות של נמרוד לוי וג'ייקובן בראון. נהריה חזרה לפלוס חמש לאחר דאנק של איתי שגב וירדה למחצית ביתרון מינימלי 42:43.

נהריה פתחה טוב יותר את הרבע השלישי ועלתה ליתרון שיא של 48:56, אך ירושלים חזרה לעניינים בזכות נקודות של בר טימור, ג'יימס פלדין וג'ון הולנד שהחזיר את היתרון לירושלים אחרי שלשה. שתי קלעות עונשין של אייל שולמן הפכו פעם נוספת את התוצאה ונהריה עלתה לריבה האחרון ביתרון 65:66.


ג'ון הולנד. בכורה מוצלחת (מאור אלקסלסי)

ג'רל מקניל פתח את הרבע הרביעי עם שלשה, לפני שטיישון תומאס צימק בלייאפ. ירושלים המשיכה את הריצה ועלתה ליתרון 68:71 לאחר שלשה של ג'קובן בראון ועוד שתי נקודות של ג'ון הולנד. המצטיין של ירושלים תומאס, קבע 70:76 עם דאנק נהדר. ג'קובן בראון בראון קלע עוד שתי נקודות וסגר את הסיפור, זה נגמר עם 82:88 להפועל ירושלים.

ג'יימס פלדין (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי